Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta_ian
    Bijdrager

die aanhangers van jou slaan echt alles, geweldig 8)
      ik zit zelf al een tijdje te prakizeren om een aanhanger achter mijn citta te maken voor
      zwemspullen ed. maar was even aan het kijken
      of ik niet iemands iedee pik maar jij pakt t gelijk groots aan,

mooi man!

gz

Florian
      Moderator

Frank80cc :
        dacht wie is dat lelijk ventje op die mini maar was hans dus 😛 mooi werk

Hahah, Hans ik wil niet stoken hoor maar een dagban lijkt mij hier wel rechtvaardig:D
        Haha nee hoor, maar wat een chill ding is dat een mini ciao hahah

Mooie projecten heb je allemaal:thumb

pepko
        Donateur

en kgggggggggggggggggggggggg zij de uitlaat toen hij de straat ontmoette…

LOL! geinig ding joh, echt laggen… =)

Tonni
          Moderator

citta_ian :
            die aanhangers van jou slaan echt alles, geweldig 8)
            ik zit zelf al een tijdje te prakizeren om een aanhanger achter mijn citta te maken voor
            zwemspullen ed. maar was even aan het kijken
            of ik niet iemands iedee pik maar jij pakt t gelijk groots aan,

mooi man!

gz

Jammer dat je zo’n eind uit de buurt zit..
            Ik had anders nog wel een moooie basis voor een aanhangertje voor je staan voor weinig.

Is niet zo’n lijp ding als Alex zijn geval maar goed, daar zit ook al aardig wat tijd in.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
            Moderator

Frank80cc :
              dacht wie is dat lelijk ventje op die mini maar was hans dus 😛 mooi werk

@florian

Frank stond nog in de plus, ennuh op soms houdt het op en ban ik mensen (laten we het daar op houden 😉 )

Frank80cc
              Donateur

was al nooit zo goed op school kwa plus punten :D, en een ban is wel heeeel eng hoor 😉

AC RACING
                Topic starter

Het lijkt wel of deze Gilera het eeuwige leven heeft..

Before:

After:

en nog ff een fototje van een paar vespa’s:

AC RACING
                  Topic starter

gilera is weer helemaal de oude, vandaag volledig nagelopen, en loopt weer als een tiet:lol

Docs
                    Donateur

Netjes 😉 Mooi dat je hem weer hebt kunnen opknappen 🙂 Dus alleen de vork was overleden?

AC RACING
                      Topic starter

jah alleen de vork en koplamp+ spoiler waren stuk. gelukkig heb ik genoeg in voorraad om dit zo te verhelpen:thumb

AC RACING
                        Topic starter

vandaag nog ff lekker aan de brommers kunnen knutselen met als resultaat:
                          De gilera heeft nu traanplaat beschermkappen. En de ciao heeft 3 spakers gekregen. Vind ik persoonlijk veel mooier staan bij deze oldtimer.

Eerdaags pak ik mn dagelijkse ciao ook even aan. Die heeft een blokrevisie nodig en mag wel even schoongemaakt worden na deze barre winter.

AC RACING
                          Topic starter

Ondertussen nadert de oldtimer tour in rap tempo. Dus ook ik moet maar even een oud beestje tevoorschijn halen..
                            Ook ik ga op de Tiffany de tour rijden. Dit jaar zijn de tiff’s dus goed vertegenwoordigd!

Vandaag dus de tiff rijklaar gemaakt. Alles even nagelopen, en starte meteen!! Best een knappe prestatie als je nagaat dat de tiff heeft bijna een jaar stil gestaan!

Ook heb ik dit keer eens voor de verandering een koffer gemonteerd op de tiff. (deze wou ik al eerder gebruiken op toertjes, maar heb meestal toch alleen maar bier als bagage..

De setup is ongewijzigd gebleven. ofwel een mooi ‘origineeltje alla vespa’ met een gekatalisseerde ciao uitlaat zonder katalisator:lol

En nog een paar kiekjes van de Tiff::thumb

Aangezien ik nog wat tijd over had na de Tiff rijklaar te maken; ben ik nog even met de mini Ciao aan de gang geweest.
                            De mini had helaas wel de sproeier verstopt van het stilstaan. Maar was dus ook zo verholpen.
                            Eindelijk heeft de mini nu remmen. aangezien ik er nog geen kabels aan had geknupt.
                            Ook heb ik de mini een beetje verfraait met wat stickers.. Hebben die stickers ook eens ergens nut voor:pest

En wat kiekjes van de mini:

speedbuxy
                            Bijdrager

Super nice alex dat word een mooi toertje aankomend weekend:thumb
                              Lekker met z,n 3en op de tiffs8)
                              Mini is ook wel een cool dingkje alleen de uitlaat is wel ”wat” huge zo:D

Edit
                              Waarom heb je trouwens niet het zadel van je mix erop zitten dat moet passen toch?

AC RACING
                              Topic starter

speedbuxy :
                                Waarom heb je trouwens niet het zadel van je mix erop zitten dat moet passen toch?

Had gekund maar heb er al een verende zadelpin op zitten met gelzadel. comfort is dus al volop aanwezig.:thumb En voor de looks vind ik dit ook veel mooier.

speedbuxy
                                Bijdrager

AC RACING :
                                  En voor de looks vind ik dit ook veel mooier.

Ja das zeker waar:thumb
                                  Ik pleur hem er denk ik toch wel even op, als je erop zit zie je toch niet hoe lelijk dat staat:D

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.