Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

netjes alex!

neem aan dat dit de citta was waarmee je al die toertjes had gereden..? die met al die stickers enzo? dat was echt iderdaad een rijdend wrak!

dit ziet er stukken beter uit! mn complimenten!:D

Mike

AC RACING
      Topic starter

.. nieuwe aanwinst:

ook kwam hierbij een polini sp, proma cc, 50 athena, kickblok, vario set, 2x cp-blokje en nog een aantal leuke onderdelen!

sjbtje
        Bijdrager

beter ziet er leuk uit:)

Docs
          Donateur

Het houd ook nooit op he 😛 Binnen kort verhuizen voor een grotere schuur? 😛 Weer mooie aankoopjes :thumb

speedbuxy
            Bijdrager

AC RACING :
              .. nieuwe aanwinst:

Jij hebt de smaak lekker te pakken alex, dis ook best nog een leuk ding met potentie:thumb

aapie90
              Bijdrager

AC RACING :

AC RACING :
                :lol nieuwste aanwinst:

de bedoeling is om deze citta binnenkort in originele staat terug te brengen. dit houd ook in dat ik mn andere citta ook ga opknappen en in de verkoop zet.. ik heb nu een beetje last van overbevolking bij mij thuis.. :lolde vespa’s nemen de macht hier over!!!;)

ziet er goed uit!!
                alleen dacht ik dat je het had over verkoop alleen dit ziet eruit als het tegendeel!:P

AC RACING
                Topic starter

Ney ik heb besloten om mijn eigen gilera te verkopen( aan een goed doel..;) mn zusje) en die rooie citta op te gaan knappen voor mijzelf. Het is dat mn zusje een gilera zocht anders had ik em ook zelf gehouden.

Btw. ik heb de groene ciao ook verkocht.. 105 eurie winst!!!:bier

AC RACING
                  Topic starter

alweer een paar weekjes geleden dat ik een updatje heb gedaan(computer stuk). dus bij deze8)

laatst ff de blauwe ciao opgeknapt. dit is het resultaat:thumb

Mike
                    Bijdrager

netjes en origineel:) niets op aan te merken!

Mike

Martino
                      Moderator

Zo Alex, het lijkt wel een grote doorvoerhaven van citta’s en ciao’s bij jou thuis! Het is ook altijd maar weer de vraag met welk voertuig jij aan de start van een tourtje tevoorschijn komt.

Wat zijn de plannen voor deze ciao? Mooie kleur velgjes trouwens. :thumb
                        En ik neem aan dat de ciao van afgelopen tour nog wel even in jou bezit blijft.

Ik vroeg mij ook nog af of je al de cp-vv had geprobeerd ipv je blackbox van de Berini?

OrangeCiao
                        Donateur

Leuk ciaotje. Ik vind de velgen er wel mooi bij passen suc6 ermee.

AC RACING
                          Topic starter

Martino :
                            Ik vroeg mij ook nog af of je al de cp-vv had geprobeerd ipv je blackbox van de Berini?

ney dit heb ik nog niet geprobeert, ik probeer het dit weekend nog ff te doen. ik ben zelf ook zeer benieuwd:)

AC RACING
                            Topic starter

nieuw uitlaatje binnen:) ik weet niet wat voor uitlaat het is(denk een oude sito) maar hij past perfect op mn tiffany dus is de tiff ook eindelijk eens compleet..
                              opvallend is dat deze uitlaat links om loopt; net wat de tiff nodig had.

jeha
                              Bijdrager

ik heb net zo een onder een boxer2 weg geschroefd

Tom ciao

Hoe gaat het trouwens nog mijn mijn ouwe kleine rakker? 😀

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.