Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

zonet nog ff iets veranderd aan de ciao, om de ‘sixties look’ er een beetje af te wassen.
      heb ff de verlichting omgezet naar de relector en dat gruwelijke lampje eraf gehaald.

before:

after:

[_]

zo k was vandaag vroeg vrij.. dus heb ff het kickblok gemonteerd.. ofwel alleen het blok.. de slak en pedalen doe ik morgen ff omdat ik nog ff weg moest vandaag. maar in princiepe wel beter dat hier nu ook een elekrisch blok onder zit. and again thanx to hans voor de cdi:):bier
      aangezien ik het blok er toch onderweg had , heb ik voor de gein ook maar ff de techno reverse eronder gezet:P

btw. mijn bier collectie groeit ook naar 18 kratten:bier dat wordt weer lekker bieren dit weekend:P

hansieb
      Moderator

JEZUS ALEX worden er met de week meer =)

Hebben we zaterdag voor cloud 9 wel wat te drinken hehe

ChiCiaoWa
        Bijdrager

die peug is mooi object man !

AC RACING
          Topic starter

gister en vandaag ben ik samen met alrik ff de schuur wezen opruimen en t resultaat mocht er wezen.. ook leverde dat een leuk plaatje op van al onze vespa’s..

hansieb
            Moderator

RESPECT !!! dat wil ik ook hehe ziet er weer strak uut:thumb

nle^

woo leuk voorraadje spullen!:D

Crullie
                Donateur

Leuke spullen en werkplaats, kom binnenkort wel ff langs dat zal ik er wel weer een beestenbende van maken. :lol

TICKLING BARN

VespaAvanti
                  Donateur

Ziet er mooi opgeruimd uit:thumb
                    Was het bij mij ook maar zo mooi gerangschikt, bij mij staat TE veel om het zo op te kunnen ruimen:con
                    Als ik alleen al bv een ratel wil pakken moet ik me langs de vespa’s wurmen, niet echt geweldig dus:con

AC RACING
                    Topic starter

zo alrik en ik zijn weer een paar onderdeeltjes rijker, vandaag ff een leuk reisje gemaakt naar appingedam en daar bij mattie een proma cc ,leo nav, en citta voorvork vandaan gehaald.
                      alleen de proma heeft een behoorlijke opneuker gehad en mag een lasnaadje langs het cilinderophangpunt gebruiken..
                      nu moet alleen mijn navigator nog binnen komen;)
                      foto:

AC RACING
                      Topic starter

jaah en dan is het nu zover!!! alex heeft een tiffany!!(a)=)
                        vandaag ben ik naar edjuh toe gegaan, en heb daar de tiff vandaan gehaald. echt geweldig dat beunzoldertje van hem:D
                        helaas dat de reistijd zolang was anders kon ik net ff wat langer in amsterdam blijven..
                        edjuh i’m comming back soon to amsterdam!!! gaan we ff bier drinke:bier

oohw kijk eens aan een pakketje:

en hier issi dan:)

de bedoeling is om de tiffany helemaal in originele staat terug te brengen.. dat betekend dus dat ik nieuw wielen ga spaken enz. zodat ie binnenkort weer helemaal compleet is..:)

hansieb
                        Moderator

De schuur mag wel uitgebouwd worden hehe super lijp ding.

TimoO_
                          Donateur

netjes die Tiffany, ben benieuwd als ie af is 🙂

ik ben wel ontiegelijk jaloers op je werkplaats 😛 als mijn werkplaats zo opgeruimd was zou m’n opa me naar de dokter brengen. wordt misschien wel eens tijd dat ik de werkplaats weer een beetje ga ordenen.

trouwens, die gele bakjes kan je ook aan de muur ophangen toch? is dat niet handiger?

Edjuh
                            Bijdrager

Let vooral ook op het splinternieuwe ‘Gel comfort’ zadel:) (daar had Arvid zn oog ook op laten vallen).

Ik heb veel respect voor het gekweekte zitvlees voor mijn ex-Tiffany Alex.

Veel succes met mn meid, en je moet zeker eens komen hossen hiero.

TimoO_
                              Donateur

geweldig edjuh 😛 dat Gel comfort zadel zou ik wel eens uit willen proberen ja 😀

Wouz-LwB
                                Donateur

Hehe , zet er vette 10 spakers in man !!

Toen edjuh ze eronder had ook, echt vet:D

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.