Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

en de mini in de grondverf..

VespaAvanti
      Donateur

Goed bezig kerel:thumb
        Eindelijk wordt er eens wat moois van deze mini gemaakt, VoNcKjE en Tom ciao konden dat schijnbaar niet:P

Er dwaalt trouwens nog ergens een filmpje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol

Stiekelbaarsje
        Bijdrager

Vet hoor
          hou het zeker in de gaten :thumb

VoNcKjE
          Bijdrager

VespaAvanti :
            Eindelijk wordt er eens wat moois van deze mini gemaakt, VoNcKjE en Tom ciao konden dat schijnbaar niet:P

Er dwaalt trouwens nog ergens een filpmje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol

hij staat er nog steets op haha:lol
            goed zoeken:pest
            btw op dat filmpje benk niet helemaal op dese wereld:con
            :lol

AC RACING
            Topic starter

@ vonckje: heb je misschien een link van dit filmpje , k ben wel erg benieuwd:P

nog een kleine update, ik ben begonning met het plamuren, als dit klaar is doe ik wel weer een nieuwe;)

Tom ciao

VespaAvanti :

Er dwaalt trouwens nog ergens een filpmje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol

:pest

Nee, om eerlijk te zijn had ik er gewoon geen zin in om eraan te beginnen.
                En als ik eraan was begonnen, dan was het idd zéker niet zo mooi geworden als Alex hem nu maakt.
                Dus ik heb hem zeker aan de goede verkocht. Veel succes ermee Alex. :thumb

@ Vonckje:
                Dat filmpje wil ik idd ook nog wel een keer zien. 😛

Jacky
                Bijdrager

Ik heb het al vaak gedacht, maar nooit gezegd dus doe het nu maar eens. Waarom maakt iedereen die een Ciao gaat spuiten toch die ‘uitsparing’ dicht(in de tank). Ik vind het juist een heel leuk detail aan de Vespa en zou het beslist open laten. Dicht is natuurlijk ook mooi strak, maar ik ben toch benieuwd hoe de rest hier over denkt. Verder leuk project zon mini, ben benieuwd hoe die gaat worden.

AC RACING
                  Topic starter

Jacky :
                    Ik heb het al vaak gedacht, maar nooit gezegd dus doe het nu maar eens. Waarom maakt iedereen die een Ciao gaat spuiten toch die ‘uitsparing’ dicht(in de tank). Ik vind het juist een heel leuk detail aan de Vespa en zou het beslist open laten. Dicht is natuurlijk ook mooi strak, maar ik ben toch benieuwd hoe de rest hier over denkt. Verder leuk project zon mini, ben benieuwd hoe die gaat worden.

mensen die de tankinham dichtsmeren doen dat omdat ze het frame willen “cleanen” waardoor je een strakker geheel krijgt. dit heb ik ook met mn si gedaan, en heb er cker geen spijt van;)
                    en jah bij de mini is de tankinham er al uit geslepen om en in te korten:P
                    maar t blijft een kwestie van smaak..

en jacky gefeliciteerd met je 2000e post:!

Jacky
                    Bijdrager

Dankjewel. Het was ook geen punt van kritiek ik vind het ook zeker mooi maar het valt me vaak op dat echt iedereen dat doet:P
                      Haha dat inkorten inderdaad! Helemaal niet aan gedacht.

TimoO_
                      Donateur

Ik zat er ook aan te denken om die tankinham open te laten bij mn racer, ook omdat de plamuur daar loslaat en het me werk bespaard 😛 Maar het is wel een kenmerk van een Ciao, dichtmaken is mooi maar dan moet je de rest van je ontwerp ook zo strak maken.

AC RACING
                        Topic starter

het nieuwste telg uit de familie is deze gilera:bier, puur voor de fun opgekocht, maar weet nog niet wat ik ermee ga doen..

jeha
                          Bijdrager

hoop dat je er wat leuks van maakt of anders goed kunt gebruiken;)=)

Martijnvanheerde
                            Donateur

Potver! Je gaat nog sneller dan ik met de mini!

Tonni
                              Moderator

Zo snel gaat het ook niet met jou (met de mini), dus dat kan dan goed…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martijnvanheerde
                                Donateur

Ja dat bedoel ik:con

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.