Home › Forums › Perso’s › Collecties › AC RACING Vespa collectie
- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 116 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren geleden door AC RACING.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 februari 2010 om 19:00 #458128
en de mini in de grondverf..
13 februari 2010 om 22:19 #458135Goed bezig kerel

Eindelijk wordt er eens wat moois van deze mini gemaakt, VoNcKjE en Tom ciao konden dat schijnbaar niet:PEr dwaalt trouwens nog ergens een filmpje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol
13 februari 2010 om 22:22 #458137Vet hoor
hou het zeker in de gaten
13 februari 2010 om 22:24 #458139VespaAvanti :
Goed bezig kerel
Eindelijk wordt er eens wat moois van deze mini gemaakt, VoNcKjE en Tom ciao konden dat schijnbaar niet:PEr dwaalt trouwens nog ergens een filpmje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol
hij staat er nog steets op haha:lol
goed zoeken:pest
btw op dat filmpje benk niet helemaal op dese wereld:con
:lol25 februari 2010 om 20:52 #458554@ vonckje: heb je misschien een link van dit filmpje , k ben wel erg benieuwd:P
nog een kleine update, ik ben begonning met het plamuren, als dit klaar is doe ik wel weer een nieuwe;)

26 februari 2010 om 16:32 #458585
Tom ciaoVespaAvanti :
Goed bezig kerel
Eindelijk wordt er eens wat moois van deze mini gemaakt, VoNcKjE en Tom ciao konden dat schijnbaar niet:PEr dwaalt trouwens nog ergens een filpmje op youtube rond waarop VoNcKjE is te zien, hij scheurt met deze mini door de trein in dat filmpje, kan hem helaas niet meer vinden:lol
:pest
Nee, om eerlijk te zijn had ik er gewoon geen zin in om eraan te beginnen.
En als ik eraan was begonnen, dan was het idd zéker niet zo mooi geworden als Alex hem nu maakt.
Dus ik heb hem zeker aan de goede verkocht. Veel succes ermee Alex.
@ Vonckje:
Dat filmpje wil ik idd ook nog wel een keer zien. 😛26 februari 2010 om 18:42 #458594Ik heb het al vaak gedacht, maar nooit gezegd dus doe het nu maar eens. Waarom maakt iedereen die een Ciao gaat spuiten toch die ‘uitsparing’ dicht(in de tank). Ik vind het juist een heel leuk detail aan de Vespa en zou het beslist open laten. Dicht is natuurlijk ook mooi strak, maar ik ben toch benieuwd hoe de rest hier over denkt. Verder leuk project zon mini, ben benieuwd hoe die gaat worden.
26 februari 2010 om 18:53 #458595Jacky :
Ik heb het al vaak gedacht, maar nooit gezegd dus doe het nu maar eens. Waarom maakt iedereen die een Ciao gaat spuiten toch die ‘uitsparing’ dicht(in de tank). Ik vind het juist een heel leuk detail aan de Vespa en zou het beslist open laten. Dicht is natuurlijk ook mooi strak, maar ik ben toch benieuwd hoe de rest hier over denkt. Verder leuk project zon mini, ben benieuwd hoe die gaat worden.mensen die de tankinham dichtsmeren doen dat omdat ze het frame willen “cleanen” waardoor je een strakker geheel krijgt. dit heb ik ook met mn si gedaan, en heb er cker geen spijt van;)
en jah bij de mini is de tankinham er al uit geslepen om en in te korten:P
maar t blijft een kwestie van smaak..en jacky gefeliciteerd met je 2000e post:!
26 februari 2010 om 19:14 #458597Dankjewel. Het was ook geen punt van kritiek ik vind het ook zeker mooi maar het valt me vaak op dat echt iedereen dat doet:P
Haha dat inkorten inderdaad! Helemaal niet aan gedacht.26 februari 2010 om 19:18 #458599Ik zat er ook aan te denken om die tankinham open te laten bij mn racer, ook omdat de plamuur daar loslaat en het me werk bespaard 😛 Maar het is wel een kenmerk van een Ciao, dichtmaken is mooi maar dan moet je de rest van je ontwerp ook zo strak maken.
3 maart 2010 om 19:14 #458786het nieuwste telg uit de familie is deze gilera:bier, puur voor de fun opgekocht, maar weet nog niet wat ik ermee ga doen..
3 maart 2010 om 19:24 #458787hoop dat je er wat leuks van maakt of anders goed kunt gebruiken;)=)
3 maart 2010 om 19:37 #458788Potver! Je gaat nog sneller dan ik met de mini!
3 maart 2010 om 20:18 #458792Zo snel gaat het ook niet met jou (met de mini), dus dat kan dan goed…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 maart 2010 om 20:23 #458794Ja dat bedoel ik:con
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.