Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

nog ff een kort filmpje van de tiffany die aan de loop is;)

FILMPJE

Edjuh
      Bijdrager

Mooi alex, ik moet mijne ook echt opbouwen om naar het strand te ‘fietsen’.

Jij hebt gewoon snornaaf en 94 poelie?

AC RACING
        Topic starter

klopt ik heb een snornaaf erin zitten maar met een 90 poelie, en het rijd als een trein super optrekkracht en toch 25 rijden precies waar ik op hoopte=)

AC RACING
          Topic starter

gister heb ik ff een leuke feature toegepast op de gilera.. ofwel een killswitch op een 2e toeterknop op het stuur:P
            ofwel ik heb met een ‘U’ vormig klemmmetje in mn cdi de groene kabel gespitst waardoor ik een extra kabel kon bevestigen die ik naar het stuur toe kon laten lopen en heb die op de toeter schakelaar bevestigd. de toeterschakelaar doet de rest van de magie; die zorgt voor de kortsluiting met het frame;)

FILMPJE

adff
            Bijdrager

VEt!
              Alleen nou moet ik kiezen, heb ook 2 toeterschakelaars op men stuur.
              Ik dacht er eerst aan om 2 toeters aan te sluiten, maar dit is ook wel erg relaxed 🙂

AC RACING
              Topic starter

gister ff een si spatbordje opgehaald voor mn ciao, nu nog hopen dat ie niet te groot uitvalt..
                morgen schiet ik ff een fototje, want t is nu te donker..

superindo
                Bijdrager

Nice, ziet er leuk uit, ik heb thuis ook nog originele Bravo staan, die heeft dat knopje vanuit fabriek er op zitten.
                  Er zit dan ook geen decompressiehaak op de cilinderkop.

AC RACING
                  Topic starter

ff 2 updatjes: op de gilera zit nu een nieuwe velg.. en is het masker er van af..
                    en zoals vermeld hierbij de foto van de si spatbord op de ciao..

:lol 3 verschillende brommers met elk een si spatbord:lol

hansieb
                    Moderator

Paint die achterste velg van de citta ook ff UBER CHEAP wit dan ! dan ist weer wat

AC RACING
                      Topic starter

tis nu al heel wat hansie:pest ik ga nu echt geen moeite meer doen aan de lak van de citta aangezien (als ik mn rijbewijs heb) ik de citta laat schorsen , en weer ff op de ciao/si/tiffany ga rijden.. dan heb ik alle tijd om de citta te strippen en opnieuw in de lak te zetten..

ik zit nog echt te twijfelen over; wat te doen met de citta.. of in originele glorie terug brengen, of een monster citta ervan te maken en dus op te showen..
                        ik denk dat ik voor het eerste ga, aangezien de waarde van de citta dan gewaarborgd blijft (en zelfs stijgende is):thumb

TimoO_
                        Donateur

hej dat is mn ex-velg 😀

en wat is gebeurd met die andere? 😛

AC RACING
                          Topic starter

die staat nog te w8ten om in gebruik genomen te worden, alleen had ik nog geen zin om mn noppenband eruit te halen; die is namelijk echt drama om eruit te halen!!! 3,50 inch op een uitgeklopt subframe met varionaaf heeft maar 1 mm speling aan weerszijden, en dan moet je alle bouten trotseren van mn trekhaak beugel.. al met al een :boos karwei

AC RACING
                            Topic starter

zoo weer een nieuwe aanwinst.. een nieuwe (2e handse) 41dr cilinder, de hoonsporen zijn nog zichtbaar, alleen heeft ie wel een warmloper gehad (die is er nog super uit te vegen gelukkig) wel zijn de 2 zuigers behoorlijk vertarrelt, en wil het er niet op wagen om ermee te rijden, dus daar haal ik ff een nieuwe immi zuiger voor op. ook zaten er nog gloednieuwe zuigerveren bij van dr, dus al met al wel weer een leuke aanwinst:)

Martino
                              Moderator

@ AA-T Racing; Een tip koop deze imitatie zuiger niet bij JMPB. de zuigerslotjes lopen precies door de boosters van je 41mm DR heen. Of je zou de slotjes moeten verplaatsen.

AC RACING
                                Topic starter

ik haal de zuiger bij giezen op bij mij in HGK. die had ik toen ook in mn vorige 41 dr zitten, daar reed ik toen met immi zuiger 80 km/u op dus die dauw ik er dit keer weer in;)

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.