Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

zoo vandaag heb ik ff op mn ciao een citta voorvork gemonteert:fuck2
      het ging zeer makkelijk, met minimale aanpassingen, het enige wat ik heb moeten doen is het balhoofd van de ciao met ongeveer 15 mm inkorten. en kon em ditect monteren.
      het enige wat ik nog ff moet doen is een langere as monteren op het voorwiel; om die ook ff mooi te monteren.

Docs
      Donateur

lijkt wel een beetje vreemd:D maar zeer mooi dat het gelukt is:thumb

Jeroenn
        Bijdrager

Het ziet er grappig uit, alleen zou ik hem wel wat gaan verlagen. Hij staat nu zo achterover.

Heb je trouwens vandaag gespot op je citta. Om 12.30 bij het spoor op het hoendiep. Zag het aan je trekhaak 😛

AC RACING
          Topic starter

jah klopt ik vond hem ook al erg hoog staan, en ga em ook nog wel ff verlagen als ik er ff de tijd voor heb. daarnaast denk ik dat een race stuurtje em ook niet zal misstaan

Tim
            Bijdrager

ik vind hem juist mooi met dit stuurtje.. ik heb ook een ciao met z`n voorvork en hoog stuur..
              vind het echt wel mooi uitzien, misschien ietjes lager maar ik zou hem gewoon zo laten.
              met een laag stuurtje krijgt hij gelijk z`n race look.. en dat hebben er al zo veel.

AC RACING
              Topic starter

filmpje @ hoornseplas

het geluid was 300 meter verderop nog goed te horen=)

niceVespa
                Bijdrager

NICE en zeker relax beetje zwemmen met je eigen muziek er boven uit;)

GTZ NV

Poelll13
                  Bijdrager

Hahah 😀 erg mooi die kar!
                    zal wel lekker veel aandacht trekken.

SpeedDemon
                    Bijdrager

Alles goed… op de muziek na dan!;)

AC RACING
                      Topic starter

aangezien speeddemon mijn muziek zo geweldig vind:pest bij deze nog een filmpje..
                        filmpjuh

n!ck*s

echt een vette kar:thumb
                          je kan er vanalles in kwijt en er komt ook nog een goede bass uit ook:D

AC RACING
                          Topic starter

gisteren ben ik maar weer eens begonnen aan het afmaken van de tiffany, nog een paar dingetjes en hij is af!! zo is het enige wat nog moet gebeuren is de ontsteking vervangen, de kappen fatsoeneren, en de trapas op maat maken..
                            tot nu toe vind ik de restauratie goed gelukt, alleen zijn er een aantal moderne features op gekomen die bijna niet opvallen, zoals led voor en achter verlichting, en een verende zadelpen.
                            bij deze nog ff een foto van hoe hij er nu uit ziet:

en nog ff een fototje van de gilera met kar

speedbuxy
                            Bijdrager

Hij gaat zeker wel orgineel blijven want je mist 50% van je remvermogen.
                              Of komen er nog blokjes remmen voorop:D

Maar zonder gekheid nette tiff:thumb
                              Hoe ben je trouwens aan die verende zadelpen gekomen want dat lijkt mij rug en kont ook wel wat:thumb

AC RACING
                              Topic starter

speedbuxy :
                                Hij gaat zeker wel orgineel blijven want je mist 50% van je remvermogen.
                                Of komen er nog blokjes remmen voorop:D

Maar zonder gekheid nette tiff:thumb
                                Hoe ben je trouwens aan die verende zadelpen gekomen want dat lijkt mij rug en kont ook wel wat:thumb

tjah ik ben nog van plan om een nieuw voorwiel te vlechten (ook al heeft dit wiel nog geen kilometer gereden:|) maar moet eerst ff een naaf vinden die mooi op het voorvork past, en genoeg gaten heeft voor de spaken( de peugeot 103 of 104 bied potentie waarschijnlijk)

en de verende zadelpen heb ik bij mn plaatselijke brom/fietsboer vandaan, voor 20 eurie heb je dan flink wat comfort=).

Frankie
                                Bijdrager

Haha geweldig die kar 😀
                                  lekkre muziek ook :thumb

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.