Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

hallo luitjes!!
      Ik zal eerst maar even vertellen, dit is een perso van 2 personen, Alex (AC RACING) en Alrik (AA-T)
      Alex, waarschijnlijk wel bekend om zijn mirage si.
      Alrik, zullen jullie ook wel kennen, alleen wellicht niet op zijn special wat nog wel komt!

In dit perso plaatsen wij beide onze andere brommers buiten de specials om, mocht een brommer wel een special worden zullen wij deze hieruit halen en hiervoor een special maken.

De brommers van Alex:

Vespa ciao #10:

Vespa ciao #5:
      Dit is mijn laatste aanwinst en wordt mijn eerst volgende project, oftewel een mooi strak ciaotje met een paar leuke opties. het gaat een kick/ vario ciao worden, met verstevigingsstang, wel speculeer ik nog ff over hoe de stang komt te zitten , omdat ik wel weer een uniek stangetje wil bouwen net zoals de winkelwagen ciao (ciao#4).

Update: de brommer is ondertussen verkocht en heeft een metamorfose ondergaan. resultaat: ninja ciao

Gilera citta:
      Ondertussen dat ik met ciao #5 verder ga, begin ik ook alvast met de citta op te knappen dit wordt dan ook niets meer dan het restaureren van het geheel, met een fris nieuw coat laagje en een stel nieuwe kappen enz.

Update: deze citta heeft een nieuw plekje gevonden bij mn zusje.

Italjet tiffanyde tiffany is mijn laatste aanwinst, de oude tiff van edjuh.. de bedoeling is om deze compleet in originele staat terug te brengen, daarbij zou ik de lak hier en daar moeten herstellen ( lak is beina nog perfect, dus overspuiten doe ik niet) ook ga ik nieuwe wielen spaken, en nog wat kleine dingetjes veranderen. iig. ben ik erg blij met mijn laatste aanwinst!:thumb

Update: zo staat de tiffany er tegenwoordig bij:

Vespa ciao #7:edit: verkocht
      tijdens mijn werk stuitte ik op dit echte italiaantje, qua uiterlijk was het mij niet te doen, maar puur voor de vario dat ik dit degelijke apparaatje heb gekocht, voor de rest gaat dit waarschijnlijk gewoon een donor brommer worden voor mn andere brommers, aangezien het overschijven, importeren, en keuren klauwen vol geld zullen gaan kosten..(edit: deze is verkocht)

Vespa ciao #8 Mini:

Vespa ciao #9:

Vespa ciao #11:edit:verkocht

Gilera citta #2:

Vespa ciao #12:

Vespa ciao #13:

Gilera citta #3:

Vespa ciao #4:
      Dan hebben we nog het project dat in de vergetenheid is geraakt toen ik met de si bezig ben gegaan. als ik me een keertje verveel straal ik het frame een keertje en krijgt ie ook nog ff een vers kleurtje en dan wordt dit mijn crossertje. aangezien hier toch geen kenteken op zit.

Vespa ciao #6:
      het vespa-tje die ik vergeten ben om te melden, maar al een tijdje in mijn bezit is..
      dit is een belgische frame en is dus ook niet de moeite om in te voeren hier in nederland. omdat het frame in mijn oog waardeloos is ga ik hier een mini ciao van bouwen als ik me een keertje verveel.. maar omdat ik met meerdere projecten tegelijk bezig ben, komt dit later pas. tot dan blijft het frame lekker in mijn schuurtje rotten tot hij een keertje kennis gaat maken met mijn slijptol:@(edit deze is verkocht)
      [/center]

Vespa si

aanhanger

De brommers van Alrik:

Vespa si mix:
      Gekregen van mijn moeder onder de voorwaarde dat ik deze standaard hield.
      Inmiddels zit er een 50 athena met 13/13 onder en een vario met malossi voorvario en 90mm schijven.
      Voor de rest heb ik enkel de veren vervangen voor hogere (weet zo niet meer hoe hoog) maar omdat ik de brommer hierdoor vrij slecht op de bok kan zetten, heb ik een zij-standaard erop gezet (nog niet op de foto).

Dit word mijn volgende projectje, maar blijft vrij simpel; met een beetje plamuur hier en daar, het oude type voorvork erin en een mooi verfje houdt het waarschijnlijk al wel op.

Peugeot 101bb:
      Tenminste, ik neem aan dat het om dit type gaat, weet het alleen niet zeker.
      Ooit eens gekocht van een oud-collega met de bedoeling deze te restaureren, motorisch is deze nog piekfijn, enkel de ontsteking is verrot en ik word er absoluut niet wijs uit.
      Zodoende is deze stil komen te staan, of deze uiteindelijk nog gerestaureerd word en/of verkocht word weet ik nog niet zeker. Misschien iemand met kennis/interesse van/in deze brommer? (edit: deze hebben we in de brand gestoken!!kut brommer!!)

vespa ciao

EVO.CITTA
      Bijdrager

wat voor demper licht erop die citta?

AC RACING
        Topic starter

bow dat zou ik zo niet weten. ik ga ervan uit dat dit een technigas demper is van een scooteruitlaat. het is tenminste niet de originele demper van de faco circuit. iig. is hij behoorlijk stil.

hansieb
          Moderator

Alex als je nou al die andere meuk eruit haalt en hier alleen een perso van je ciao vna maakt. Hier staan al weer 3 brommers in 😕

edit aa-t:
            is het dan ook de bedoeling dat hij 3 perso’s plus een special aanmaakt/heeft..?
            ken hij het beter in 1 houden, ik voeg overigens later ook mijn brommers aan dit topic toe..
            maar dan moet ik eerst nog even een paar foto’s schieten..

ff een bumpje gegeven aangezien ik mijn brommers er ook bij heb gezet.

speedbuxy
            Bijdrager

EVO.CITTA :
              wat voor demper licht erop die citta?

Denk dat het een bidalot demper is weet het haast wel zeker.

AC RACING
              Topic starter

voor een paar dagen terug heb ik nog ff wat kleins veranderd aan mn ciaotje.. ofwel er zit nu een knalrood treeplankje op van Aerow…
                btw. de ngk sticker is er weer vanaf..

yeah!! mn nieuwe aanwinst!!! een zandstraal pistool+ grid. owjah ook nog ff 1,6mm. las-elektroden opgehaald

AC RACING
                Topic starter

yeah nu mn si toch beina klaar is , en het blokje er nu ook al onder hangt, ben ik ook alvast begonnen met het bij elkaar sprokkelen van onderdelen voor de ciao..
                  hierbij heb ik gister een kickblok kunnen bemachtigen!!!
                  voor 20 euro en de faco cc heb ik deze kunnen ruilen, het enige wat ontbrak was de starterskrans maar verder was hij helemaal compleet. gelukkig had de beste hanssie nog een krans voor mij liggen (thanxx), en is mn kickblok nu helemaal compleet:D
                  als het een beetje mooi weer wordt monteer ik het blokje ff onder de ciao. dan is dat ook klaar.. nu nog een paar vario’s regelen dan ben ik helemaal tevreden:)

hansieb
                  Moderator

Geen dank ali 🙂

Lekker unter das ciao !

AC RACING
                    Topic starter

gister ff bij thomas geweest en een aantal stickers opgehaald..
                      op de ciao zijn de roze stickers gekomen.. nou had ik de witte stickers in gedachte voor de citta, alleen weet nog niet waar , omdat dat hele tyfusding al onder de stickers zit;) hea hans:P en op de si heb ik ook al een sticker geplakt alleen kon ik daar net geen foto meer van maken omdat de batterij op was van de cam. btw post ik die vanaaf nog wel ff in de si special..

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

nice! 8)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

hansieb
                        Moderator

Kuch kuch 😀 de beplakte citta hahaha

Binnenkort je ciao maarff uitelkaar en nach die coater!

barry
                          Donateur

Veel te veel & te grote poorten in die kist.Speakers beginnen onhoorbaar te klapperen waardoor je surround een kort leven beschoren is.

sombrero
                            Bijdrager

De brommers van Alrik:

Vespa si mix:
                              Gekregen van mijn moeder onder de voorwaarde dat ik deze standaard hield.
                              Inmiddels zit er een 50 athena met 13/13 onder en een vario met malossi voorvario en 90mm schijven.
                              Voor de rest heb ik enkel de veren vervangen voor hogere (weet zo niet meer hoe hoog) maar omdat ik de brommer hierdoor vrij slecht op de bok kan zetten, heb ik een zij-standaard erop gezet (nog niet op de foto).

loopt dit goed. en hoe hard ga je met deze setup.

Wouz-LwB
                              Donateur

Rijd zo’n 60-65 😉

hansieb
                                Moderator

65km als ik mijn teller moest geloven die dus 5 km afwijkt wat een goeie 70km/h zou betekenen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.