Vespa-Ciao.NL
:: AA-T’s ciao project (Alrik)

Home Forums Perso’s Projecten AA-T’s ciao project (Alrik)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SjoerdCiao
    Donateur

Ziet er veel belovend uit Alrik.

Ik zal deze Ciao zeer zeker volgen:thumb

Docs
      Donateur

Ziet er heel netjes uit;)

Jesper56
        Bijdrager

Ziet er mooi uit:D
          Ben benieuwd hoe ie word.

hansieb
          Moderator

Hij staat daar weer angstig op een tafeltje, wordt dit geen standbeeld :lol

Ik zie hem wel weer als we gaan bieren! :bier

Martijnvanheerde
            Donateur

AA-T :

Zit daar copyright op?? :lol Je kunt er een prachtige versteviging mee maken. Een buisjes over de volle lengte van het frame. Ongeveer wat bartje heeft;)

AA-T
              Topic starter

@ SjoerdCiao, docs911:
                Bedankt jongens 🙂

@ hansieb:
                :haha Zo is die inderdaad begonnen, laten we bidden dat hij niet zo eindigt 😉

@ Martijnvanheerde:
                Copyright? Neeeeeee.. doe ik niet aan, ik hoop alleen dat mensen altijd hun eigen originaliteit toevoegen 🙂
                Maar hoe bedoel jij ‘m dan?
                Buisje 90 graden draaien en van tank laten overlopen in de brug of zo?
                Das trouwens wel een geniaal idee voor een volgend project 🙂

Martijnvanheerde
                Donateur

Zo ongeveer;)

goedguus
                  Bijdrager

irritante is dan dat je kappen niet mooi meer passen..

Martijnvanheerde
                    Donateur

Dan wil ik alle overige gaten weghalen en afwerken. Of een stalen plaat als kap.

Bartjee
                      Donateur

Dat lijkt inderdaad wel een beetje op wat ik heb, maar dan nog een klein stukje verder doorgetrokken.

Mooi projectje Alrik, ziet er netjes uit:)

AA-T
                        Topic starter

@ Martijn:
                          Das een leuke uitdaging, je brug gaat er dan alleen wel heel erg dik uit zien.
                          Tenminste, als je helemaal een stalen plaat als kap en alles wil gebruiken..
                          Is het dan niet mooier een soort van buizenframe te maken (zoals een lichtmast @ een discotheek) en deze zichtbaar te houden door de normale kappen te gebruiken. Je kan de brug namelijk inslijpen op de plekken waar het frame deze doorkruist. Zo heof je maar kleine inhammen in je kappen te maken, en loopt het frame daar onder de kap door 🙂

Even een voorbeeldje van het soort buizenframe dat ik dan bedoel.

@ Bartjee:
                          Hoe heb jij het dan? Liep net een beetje door je special te bladeren, maar bijna bij elke foto staat dat “deze foto reeds is verwijderd”.

Martijnvanheerde
                          Donateur

Zoo heeft bart dat zitten;) Ik wou hem rechtdoor trekken.
                            Maar wat jij zegt lijkt me ook wel stoer, dan doe ik er niet eens kappen op.
                            Ik ga een keer lekker met de slijptol en lasapparaat aan de gang:thumb

AA-T
                            Topic starter

Vind dit ook al behoorlijk mooi moet ik zeggen.
                              Ben benieuwd wat jij er van gaat maken! Martijn’s slijptol ciao :thumb

Bartjee
                              Donateur

@ Alrik, in mijn perso staat inderdaad niet zoveel meer, ik heb mn mijnalbum account laten verlopen:bloos.. Als het goed is staan op de laatste paar pagina’s nog wel wat foto’s, mocht je dat framepje nog willen zien. Ik heb ze namelijk aan de bovenkant ook nog met elkaar verbonden.

AA-T
                                Topic starter

@ Bartjee:
                                  Heb der net nog even in zitten bladeren, vind het een hele mooie versteviging!
                                  Die ciao kan wel wat hebben 🙂

Kleine update:
                                  Heb zelf inmiddels deze kentekenplaat verlichting besteld bij euroscooters.
                                  Waarschijnlijk komt ie morgen binnen (als ik thuis ben tenminste) 🙂
                                  Heb hem nou alvast nodig omdat ik de kabels die van achteren lopen alvast moet kunnen wegwerken.
                                  Deze lopen toch enkel op de stroom van de accu dus hoeven verder ook niet betrokken te worden bij de kabelboom 🙂

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.