- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 34 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 september 2007 om 17:59 #273573
@ hansieb:
anders hoop ik dat wel!!@ arvidw:
dankje 🙂 heb de uitlaatflens deraf gehaald en de opening van het kanaal dichter naar de cilinderwand gebracht, die zit nou op een + halve centimeter afstand ofzo..
zo kan ik er precies bij op deze manier 🙂nu nog de lange weg naar de andere fluister, met al dat slijpen doe ik der ongeveer 3 uur over voordat ik fatsoenlijk bij de fluister kan komen
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 september 2007 om 18:00 #273574fluitpoort ziet er netjes uit
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel17 september 2007 om 18:02 #273575Ooh, ja nu snap ik het, voor die andere fluitpoort moet je dwars door het gat waar tapeind in zit heenraggen:(
Maarja, als het er daarna zo mooi uit komt te zien 😀
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno17 september 2007 om 18:04 #273576Als je het nu echt even goed wil doen alrik :!.
Robbert heeft ook de kit racing , als je jouwn ding nu afmaakt en straks op robbert zijn ding test zie je precies wat er nu verbeterd is aan dat ding.
Lijkt me leuk alleen moet robbert nog ff digiteller ben wel benieuwd of die dan harder gaat.
17 september 2007 om 18:06 #273577Hmm ziet er vet uit man, als ik hem zo zie, mis ik hem wel ^^
Suc6 man!17 september 2007 om 18:23 #273578Geinig, ziet er wel toll uit die getjoende fluitpoort!
Mijne zat een dikke ijzerprop in kwam ik gisteren achter, die kon er gelukkig zo uitgetikt worden.
Het is al een dikke kit, hopelijk wordt hij nu nog feller.
17 september 2007 om 18:57 #273579dat is nog eens een fluiterpoortje :). nu nog de spoelpoortjes een beetje naar de W-poort toe freesen en je hebt een dikke cilinder :D. en natuurlijk de andere fluitert, alles mooi flowen uitlaatpoort polijsten en stiekem 27mm maken :p. dan gaat dat ding blazen :D.
24 september 2007 om 15:40 #273741nou goed… ben vrijwel klaar met de cilinder!
wat ik nog moet doen:
– nieuwe lasnaad over de uitlaatflens heen (weer zit alleen tegen)
– zuiger aanpassen en een testrun geven
– honen en de overmaatse zuiger aanpassenhier dus de foto’s van de kit racing tuned à la aa-t
jullie kende al de foto’s van de pagina hiervoor, de getunede w-poort en 1 fluister..
nu dus 2 getunede fluisters:

na het tunen hiervan was ik toegekomen aan het verbreden van mn spoeler, maar kon het niet laten, de foto’s zullen voorzich spreken:

hier zie je de kanalen (van de extra spoelers)
(1 heb ik om een cilindertapeind heen laten gaan, tekening moet in spiegelbeeld)

noujah, iedereen ziet het ook al wel op de foto van de kanalen, een dikke 27mm flens

aangepast cilinderhemd:

je ziet op deze foto wel wat (lelijk) laswerk rond de PM staan, dit omdat ik de boel hier moest verdikken om het extra kanaal te kunnen verwezelijken
dat was het verhaal en foto’s wel, voor de mensen die nog willen, hier is de link naar mn album
http://www.mijnalbum.nl/Album=JD38JOL7Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.24 september 2007 om 15:41 #273742lache 🙂
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel24 september 2007 om 15:42 #273743Je hebt het denk ik via Thomas al gehoord, maar hier alsnog.
GEWELDIG
😀
😀 Ik ben echt zwaaaar onder de indruk 😀
(Haakse frees ergens kunnen lenen ?:))AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno24 september 2007 om 15:49 #273744ArvidW :
Je hebt het denk ik via Thomas al gehoord, maar hier alsnog.GEWELDIG
😀
😀 Ik ben echt zwaaaar onder de indruk 😀
(Haakse frees ergens kunnen lenen ?:))had t al gehoord ja, thnx!
heb geen haakse frees geleend maar gekocht
achteraf zonde van mn geld want heb ‘m nooit gebruikt op de cilinderedit:
zal de haakse frees even verkeerd hebben begrepen, bedoel zelf zo’n stukje voor op de dremelWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.24 september 2007 om 16:27 #273745Ziet er nice uit ik hoop echt dat het niet teveel van het goeie is, die fluiters zijn echt huge nu.
Naja eigenlijk ff op robbert zijn ding testen maar dit is wel een 27mm poort dus dan zou de calibrata of iets dergelijks erop motten.
Maar respekt alrik hebbie netjes gedaan
24 september 2007 om 18:06 #273748heb je de spoelpoorten naar de uitlaatpoort toe verbeedt? (zie 50cc Topic voor verdere info :P)
in ieder geval zeer netjes werk. 1 van de fluiterpoorten ligt dat nu aan de foto of is die niet zo mooi afgewerkt? wordt dan wel nog afgewerkt ga ik van uit :). ben zeer benieuwd naar hoe hij gaat lopen! heb je de uitlaatpoort ook iets verhoogt? misschien een poortmapje maken :D.
24 september 2007 om 18:15 #273750vette shit geak:o
. hoe heb je in godsnaam die extra spoelers gemaakt?:o24 september 2007 om 20:19 #273767Super Alrik, ziet er wreed snel uit
, die poorten schreeuwen om een dikke Carb en sproeier.TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.