- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 34 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 april 2007 om 11:39 #271602
Ow ok. Nu weet ik het. dankje.:D
Nene ga ik heus niet maken op mijn racer hoor. Vind ik ook niet leuk voor de mensen die het zelf verzinnen. Heb ik ook bij een paar dingen van mijn racer dat ze afkijken of ook maken.
Vind het wel leuk gevonden hoe je het hebt gemaakt.
En als ik het zou doen dan word het op een heel andere plaats en ook redelijk anders. 😀Dus van mij ga je niet hetzelfde gaan zien.:D
edit aa-t
heb hier maar ff gereageerd, anders krijgen we van die belachelijke chatsessies :p, niet dat ik dat erg vind..
maar nog even voor alle duidelijkheid, ik heb er geen problemen mee als mensen een beetje kopieëren, mits ze hun eigen orginaliteit er maar aan toe weten te voegen.. en dan word er natuurlijk ook wel begrepen dat een andere kleur, het niks orgineler maakt…het valt natuurlijk nooit tegen te gaan dat het gebeurt, voor hetzelfde geld heeft iemand dit ook al eerder gedaan, maar beloofd, buiten mijn weet om 😉
3 april 2007 om 12:33 #271603Hoe komt het eigenlijk dat je brommer zo een soort geel achtig tot zand kleur heeft? Want je hebt toch alles geschuurd enzo.
3 april 2007 om 12:58 #271604waarschijnlijk spuitplamuur neem ik aan ?
heel mooi man 😉 ik had wel ff het stuk frame waar het zadel inzit wat ingekort, je zadel is nu wat hoog
(misschien dat je het zelf ook al van plan was, kwenie)
bruut
3 april 2007 om 13:23 #271605FonS :
waarschijnlijk spuitplamuur neem ik aan ?heel mooi man 😉 ik had wel ff het stuk frame waar het zadel inzit wat ingekort, je zadel is nu wat hoog
(misschien dat je het zelf ook al van plan was, kwenie)
bruut
je hebt helemaal gelijk in de spuitplamuur, ik heb alles constant in de verf staan aangezien het frame in de schuur staat, waar het dus een beetje vochtig is uiteraad..
ook word mn zadelbus (zo noem ik t maar ff) ingekort, samen met nog een kleine aanpassing..
maar vanwege de financiele kosten die hieraan zijn verbonden, heb ik dit nog niet ingekort, naast het inkorten zal het frame dan namelijk nog verder aangepast moeten wordenWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.27 april 2007 om 16:31 #271895:Dziet er top uit man
vooral voetenplankje vind ik echt te gek7 juni 2007 om 19:46 #272394gisteren een mooi veertje gekocht voor onder mn zadel, officieel een MTB-veer, hij is in te stellen op je gewicht via een ventiel (lucht erin of eruit) en de rebound is verstelbaar..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.7 juni 2007 om 20:07 #272395mooi veertje !, benieuwd hoe je die gaat monteren.
vast wel wat las en slijpwerk voor nodig
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 juli 2007 om 16:58 #272791nou de veer zit er eindelijk onder.. i.v.m. werk en weer heeft het wat langer geduurd dan ik zelf wou, maar na 2 dagen knutselen ben ik hier op uitgekomen..
vind het zelf zeer geslaagd, en een grappig effect is dat je de olie echt hoort pompen tijdens het veren..

in de eerste post staan nog 2 foto’s van de veer gemonteerd..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 juli 2007 om 18:10 #272793zo ben je precies constant scheten aan het laten,whaaaaaaaaaaaahahahahahahaha.Maarre,ziet er prima uit man.
14 juli 2007 om 18:18 #272795man supervet ziet dat er uit echt een tof ding! vind het gewoon super hoe het frame er nu uitziet al! ben benieuwd!
14 juli 2007 om 19:00 #272800Space zadel en nog nooit gezien op een Ciao, tof bedacht
, en wat die inlaat betreft had ik jaren geleden ook al maar dan rechtstreeks op de carb aangesloten dus een soort van een ram inlaat en de opening stak boven het voetenplankje uit, echt wreed wat dat scheelt als je op snelheid komt. Zelfs met een 13/13.
Die spakkenboer waar je het over had, die heeft volgens mij mijn achterwiel van m’n Honda XR 500 R gadaan “de man is een meester in zijn vak” daar in het hooge noorden, en als ik jouw was zou ik hem de spaakwielen laten spaken in jouw stijl.Ben heel benieuwd naar het eindresultaat dus werk ze !!
Succes.TICKLING BARN14 juli 2007 om 21:18 #272801
N!CKsziet er goed uit AA-T. zeer mooi bedacht dat idee van het zadel
15 juli 2007 om 16:05 #272802bedankt voor de reacties..
@ Crullie: het spaken spannen zelf is geen probleem, maar denk je dat het daar ook mogelijk is er meerdere spaken bij te laten zetten? of het laten maken van een nieuwe naaf**? ik wil mn voornaaf namelijk dusdanig aanpassen dat ik waarschijnlijk beter een nieuwe naaf** kan laten maken..
ohjah.. you’ve got mail (pm)
(**naaf; dat ook weer niet, gewoon de rempot waar alle spaken in hangen, dat hele gebeuren)
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.15 juli 2007 om 19:07 #272803vanavond weer een klein beetje verder gekomen,
heb mn achterlicht alvast gemonteerd..
voor het hele verhaal en nog een foto moet je even in mn eerste post kijken..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.15 juli 2007 om 19:16 #272804
N!CKsdat is een zeer vet idee om die ledlampjes daar te plaatsen:D
en het ziet er oook nog supper uit
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.