- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 juni 2007 om 10:43 #272461
genoeg si-tjes staan:)
doneren:P ik schroef het mirage frame gewoon in de rooie si, want die is nog helemaal std., alleen een ander blok eronder , want de rooie si heb al een kenteken. en klaar is kees…( eh.. alex:P:D)
btw een van deze dagen moet ik een afspraak maken bij het rdw, want op de meeting ben ik het liefst wel geschouwd
16 juli 2007 om 18:53 #272822omdat ik nu middenin een verhuizing zit heb ik al weer een maandje niet geupdate maar bij deze…
chrome-strips
op het frame zijn langs het spatbord gedeelte van het frame chrome-strips gekomen.
dit ziet er echt nice uit. en is ook cker wel belangrijk want AA-t heeft bij mij al een keer zijn been tussen het frame en wiel gehad, en die strips hebben ervoor gezorgd dat ie nu nog kan lopen..
het geeft ook net dat extratje aan de brommer.

band beletteren
omdat mijn voorband al witte belettering had het ik dat ook nog ff met mijn achterband gedaan wat er ook beter uit ziet.

kabelgoot
in eerste instantie zou het kabelgootje er niet meer op komen omdat het de vormen van het frame te veel beinvloedde, maar omdat ik mijn cdi nergens kwijt kan ben ik wel genoodzaakt om hem te plaatsen . dus ziehier..

hier heb ik eerst dat lelijke wasbord weggeplamuurt waar normaal de toeter zou komen.

en heb toen de onderkant iets ingekort omdat als je een si verhoogd dit kapje tegen je cilinderkop kan aankomen

en natuurlijk mag een vleugje carbon niet ontbreken

[_]
de afgelopen tijd is meal een paar keer gevraagd of ik nog wat fotos van het totaal had.. dus bij deze…

16 juli 2007 om 18:55 #272824Word steeds gekker :lol net als jij alex
16 juli 2007 om 18:56 #272825lol
16 juli 2007 om 19:28 #272826
Anoniemgaaf dingetje hoor
niet mijn style, maar zeker extreem werk;)
keep up the good work
16 juli 2007 om 20:14 #272827op het moment ben ik ook al flink bezig geweest met mijn koplamp.
de koplamp die ik heb opgehaald was al flink verkracht door de vorige eigenaar en heb em dus opnieuw in de lak gestoken.
ook heb ik het 1 en ander aan de koplamp verspijkerd maar daar kom ik later op terug als ik er klaar mee ben..ook heb ik van t weekend een nieuwe bestelling gedaan bij jmpb met wat kleine dingetjes, want over een paar week zal ik toch op de meeting moeten komen…
17 juli 2007 om 00:01 #272834ik vind het egt een vet bruute brommer.. maar tog op de totaal foto waar ik op zat te wachten vind ik net ff teveel toeters en bellen..
maar naast dat is ie toch zekers ONWIJS vet alex:)
ik weet niet precies wat je setup plannen zijn>?
en waarmee kom je op de meeting qua setup?:)ga zo door man.. maar nie teveel shit er meer op na mijn mening!
Mike17 juli 2007 om 17:39 #272845ja op de foto lijkt het allemaal iets rommelig omdat ik aan het bekabelen ben, maar uiteindelijk zal alles mooi weggewerkt zijn en is t al heel wat netter.
mijn uiteindelijke setup gaat als volgt worden:
[center]PINASCO 43 DEPS
std elektrische carter(ckers uitgeveild:p)
STD pen 12 krukas (ook ckers uitgeveild)
2 X 13.13 carborateur
pinasco zij-inlaat(membraan kleppen aangepast)
NINJA uitlaat [/center]ik ben nog absoluut niet bezig geweest met het blok maar zal wel proberen dit voor de meeting in orde te hebben( en anders heb ik hier nog wel een x aantal andere blokken liggen die het ook wel goed doen)
maar ik kom ckers niet lopen naar de meeting:)17 juli 2007 om 18:12 #272849Tja,of je moest onderweg zonder benzine vallen.
Maar hoe ziet die pinasco zijinlaat eruit??Nog nooit van gehoord.17 juli 2007 om 19:48 #272850nooit van gehoort? :O
het is een soort van speedengine carterhelft waar een spruitstukje op zit.
daaronder zit een 2 kleps membraande inlaat gebeurt door de krukas tap
deze moet je dus uit draaien..maar daardoor kan je max. een inlaat van 10 of 11mm krijgen 🙁
17 juli 2007 om 20:08 #272851Jup vaag dingetje , alex je moet heuvel maar ff vragen die kan je krukas wel ff gecentreerd 11mm uitboren 🙂
Wel leuk kitje alex en alrik hebbe allebei 1
17 juli 2007 om 20:10 #272852Yep,nu weet ik wat er bedoelt word,maar dit vind je hier niet hoor.
18 juli 2007 om 17:16 #272874vandaag ben ik ff een uurtje eerder van mn werk gegaan en ben ff langs het rdw gefietst( op 10 minuutjes vanmn werk :P)
en kreeg slecht nieuws en goed nieuws te horen…het slechte nieuws is: ik kan me pas in augustus INSCHRIJVEN!!!!en pas tegen DECEMBER terecht!!!!!!!
en het goede nieuws: ik kan mijn brommer in mekaar houden voor het keuren!!! het rdw heeft goedkeuring van de sissybar gegeven!!!!!18 juli 2007 om 17:42 #272879Moet nie gekker worde 😛
Geven ze ook goedkeuring voor:
– Je soundsystem 😛
– Huge veren
– Vliegtuigalarm18 juli 2007 om 21:28 #272886zo vandaag ook nog een paketje van jmpb binnengekregen 🙂

43 deps pakkingen
benzine filter
remhevels
een aantal spietjes
choke hendel
rembevestigingen
en dat was het eerst weer ffik heb de remhevels vandaag al wel gemonteerd maar nog geen fotos gemaakt.
ook heb ik vandaag nog ff de remmen en gas kabel getrokken.
morgen weer een nieuwe dag. ik hoop dat ik gauw verder kan met de koplamp, en dan het voorspatbord nog.. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.