Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tom__vespa
    Bijdrager

is dat lastig en veel werk om te doen lijkt me wel vet als je het hele frame zo hebt

AC RACING
      Topic starter

het is serieus een tyfus werk, ik ben er zelf iets van rond de 3 uur mee bezig geweest met alleen dit spatbord.
        alleen je hele frame ermee doen zou ik ten strengste afraden omdat je overal overlappende naden hebt van de vellen(A4 formaat).

AC RACING
        Topic starter

luchtfilter

zo de luchtfilter is ook binnen. de str8 luchtfilter is van chrome met een rode spons aan de binnenkant. het leuke is dat er in de spons een ledstrip zit die de luchtfilter van binnenuit verlicht!

begrenzer

de begrenzer is ook binnen en zal na het schouwen gemonteerd worden.

stuur inrichting

BLING!!

ziehier het begin van het indelen van de stuur inrichting, de rem hendels en nog een paar andere dingen moeten nog besteld worden, maar het begin mag er wezen:)

Jacky
          Bijdrager

Die gaat zo bruuut worde volgens mij. Als tie dan ver klaar is maak aub ook wat foto’s waar die helemaal op staat:D Dan zien we hoe het geheel plaatje is:) Ziet er iig goed uit

stfu>>

vette shit man, waar heb je die handvaten weg? corrie?:P

barry
              Donateur

Geen woorden voor.Gewoonweg bangelijk.

.-{2F4OV}-.

Ziet er zeer leuk uit man:D

Kben egt benieuwd of da klinkt zo’n boxxe in je kappe;)

Kwil m cker keer zien in t egt:thumb

Anoniem

Wat ik me afvraag he.
                    als je op de brommer zit, hang je dan erg naar voren? met zon laag stuur?
                    en wat is de maat van je achterveren?

groete,

AC RACING
                    Topic starter

ney dat valt reuze mee zelfs op een mountianbike zit je nog meer naar voren, verder zit het nog zeer comfortabel en krijg je verder geen last van je rug.
                      wat betreft de veren, die zijn een respectievelijke 36.5 cm:)

R.oel !

Dat ding blijft ook maar steeds mooier worden he !! =) =) waar heb je dat blokje met knoppen vandaan, wat op je stuur zit ?? is toch van Stage 6 he ?? :con

en wanneer komt er een blokje onder ??

AC RACING
                        Topic starter

dat klopt de module plus snelgas is van stage 6. en heb ik bij euroscooters besteld. het heeft me verder iets van 55 euro gekost en is daarmee ff iets duurder dan normale snelgas

het blokje komt er later pas op. eerst komt er een std. blokje onder, waarmee ik em laat schouwe. waarna later mijn nog te tunen engine eronder komt..

hansieb
                          Moderator

Wow vet 😀 stage 6 snelgas , met functie voor bijvoorbeeld killswitch.

Schouw dat beesie maar snel 🙂 dan kunnen we mooi ff toere met muziek erbij !

!Japieoh!_!Ciao!

Schouwen?

Ga je hem nu nog laten keuren ofzo?
                              Want het schouwen is toch allang voorbij?

Maar hij is VET! 🙂

AC RACING
                              Topic starter

jah ik moet nog naar het rdw toe, een beetje jammer:(

Wouz-LwB
                                Donateur

Jep ding is zekerssss nice. moeten binnenkort maar ff afspreken, wil hem nu wel eens een keertje in het echt zien. Heb nu vakantie dus tijd zat 😀
                                  Over het keuren , wat ik ook al zei op msn is dat er wel ff een std achterbrug + een std stuur op moet.
                                  Anders is het straks zonde van je geld als hij wel word afgekeurt.
                                  Ga zo door :thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.