Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

de afgelopen dagen heb ik aardig wat onderdelen binnengehaald en heb me schuurtje weer goed bijgevult.

zoals met:
      [center]cp blok met zij inlaat en contactpunt vervanger.
      ec blok met oliepomp en cdi.
      ciao mix frame uit belgie
      dmp carbon stuurtje
      en nu komen nog een aantal krukassen mijn kant op met extra si kappen en een nieuw voorvork voor AA-T[/center]

hiermee heb ik eerst weer even een voorraadje onderdelen in huis:)

verder heb ik een achterspatbord gebouwd waar later de fotos van volgen( mn telefoon heeft software prolemen en kan nu dus geen fotos meer maken:S) de details volgen ook later..
      ook heb ik nu een ander stuur gemonteerd een carbon stuur van dmp. ook hier volgen later de fotos nog van.

Mike
      Bijdrager

een elec blok met onsteking en alles erbij is geen 70 neuro waard wou je zeggen :pest

dat hij dat voor 30 euro kan inkopen is toch goed voor zijn handel.. doet ie toch goed want tis egt wel meer waard of zie ik iets over het hoofd hiero?

70 is miss iets TE maar 60 euro mag een compleet eleck blok incl onsteking toch wel kosten..

Mike

AC RACING
        Topic starter

maar dan heb ik net een compleet mixblok met cdi en olie pomp plus een frame voor 25 euro binnen gehaald. dat vind ik pas handel:D:bier

AC RACING
          Topic starter

zo eindelijk foto’s van het spatbord en het nieuwe stuurtje
            achterspatbord

het achterspatbord heb ik van een voorspatbord gemaakt van een vespa ciao.
            deze heb ik opgeklopt om vlak over de band heen te kunnen komen. want met die aso achterband paste het niet meer.
            verder heb ik het spatbord opgehangen aan twee plexiglazen beugels, wat stevig genoeg is en niet scheurt.
            het spatbord heb ik zelf met carbon stickervellen bekleed.

vandaag heb ik ook nog een gilera gekocht, ik weet nog niet wat ik ermee ga doen maar is altijd leuk om te hebben…

en k heb eindelijk mijn nieuwe versterker binnen en aangesloten. en voila!! geluid!!! later volgt nog wel een filmpje met geluid

:whistle houd me in de gaten!!! voor nog meer dol dwaze gekte!!!!!!:duivel

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

its naizzzzz (borat style)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

sjaak trekhaak

boh ,dat spatbord ziet er echt mooi uit ,dat carbon met die dikke band deronder:thumb

hansieb
                Moderator

Bahahah heb je harry zijn citta gekocht 😀

Je stereo is iniedergeval zuper vet :thumb

ArvidW
                  Donateur

Erg mooi ! 😀 Hij is toch wel te bezichtigen + beluisteren op de meeting hè 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

tom__vespa
                    Bijdrager

eeej waar heb je die carbon stickervel gehaald en wat kost die?
                      ziet echt vet uit

paaldanser
                      Bijdrager

moet zeggen is wel mooi dingetje alleen dat stuurtje zit als een panfluit

FonS
                        Bijdrager

niet zeiken over dat stuur, ik heb dezelfde liggen voor op m’n racertje :p

mooi ding man :thumb

AC RACING
                          Topic starter

@ArvidW: ik zal dit jaar ceker weer van de partij zijn, en dit keer met brommer en geluid:D

@tom__vespa: ik heb de vellen bij mn plaatselijke brommerboer Cor Hamstra gehaald, en hebben me 5 euro per vel gekost.

sjaak trekhaak

hoe heb je dat carbon eigelijk zo strak om je spatbord gekrege?

G-no
                              Donateur

ben niet zo’n fan van carbon-LOOK, maar het ziet er wel aardig uit:)

AC RACING
                                Topic starter

nou eigenlijk heel simpel 😛 ik heb de haardroger van mn zusje geleend en heb de vellen dmv. hetelucht verwarmt, waardoor de vellen zachter worden en om het spatbord kon worden gespannen.
                                  en om te zorgen dat de vellen niet gaan afbladeren door vuil onder het spatbord heb ik de naden met polyester hars afgesloten.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.