Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bossie17
    Bijdrager

AC RACING :
      jep die heb ik dus ook alleen dit kutding doet et dus niet meer en ben de bon ook al kwijt:S

iemand nog een bonnetje voor mij:D:P

misschien ideetje, koop gewoon die van kijkshop en dan ga je dag of dagen later met die andere mee terug. dan heb je ‘m voor niks 😀

erwinko
      Bijdrager

dan koop je er dus 2 en breng je er 1 terug met de nieuwe bon..

dan heb je er nog steeds 1 betaald hoor 😉

stfu>>

yeah dat is wel een idee:P

pleasure
          Bijdrager

Nee gewoon een nieuwe kopen en dan de oude met de bon terugbrengen, want je hoeft hem toch niet meer.

EDIT: \

En dan je geld terugkrijgen natuurlijk.

stfu>>

hij heeft de

pleasure : bon

niet meer

erwinko
              Bijdrager

daarom moet ie ook een nieuwe kopen
                en dan brengt hij de oude gewoon terug met de nieuwe verpakking en bon

bij kijkshop zijn ze toch niet moeilijk 🙂

bossie17
                Bijdrager

dat bedoel ik eigenlijk ook, als je de bon en verpakking hebt, dan kijken ze meestal al niet eens meer na

pleasure
                  Bijdrager

stfu>> :
                    hij heeft de

pleasure : bon

niet meer

Met de nieuwe bon in de nieuwe verpakking terugbrengen..

AC RACING
                    Topic starter

yeah =)

ney ik was zelf ook al op dat idee gekomen , alleen ben de afgelopen tijd veel aan het werk geweest en heb er nog geen tijd voor gehad om een nieuwe op te halen, dan ruil ik die ene in met me nieuwe bon en heb ik mooi een reserve versterker.

jullie houden van mij binnenkort een filmpje tegoed van mijn brommer als het geluid het doet met de nieuwe versterker…

ik ben op dit moment ook in onderhandeling over een blokje en hoop snel tijd over te hebben om verder te gaan met het project

Lorre
                      Bijdrager

volg je brom al een tijdje! en echt hoe verder je komt hoe meer verstomming ik krijg! maar nu vind ik gwn dat die accu houder afsteekt tenopzichte van de rest 🙁
                        maarja swat is maar eigen mening het feit dat je met een rijdende disco bijna de baan op kan is gwn imens zoalig!

mvg laurens

Ties
                        Bijdrager

trekt dat ding nu niet ontiegelijk naar rechts,,naja, kantelt..
                          over algemeen wegens accu’s niet niks…

AC RACING
                          Topic starter

tjah helaas heb je op een vespa heel weinig ruimte om een accu te plaatsen., nou was ook eerst het idee om iets van accu packs te gebuiken onder de kappen, alleen geven die simpelweg te weinig power om langer continu te gebruiken.
                            nou heb ik de accu box zo’n maatgeving gegeven dat ik kan varieeren in accu formaat. ik heb thuis dus ook nog een stuk of 5 kleinere accu’s van 6,5 ampere liggen die net niet boven de accubox uitkomen. en ik de accubox alsnog omhoog kan plaatsenwat er veel netter uitziet, maar eerst wil ik lekker in de zomer kunnen genieten van minimaal 18 uur geluid zonder opnieuw op te laden met de 18 ampere accu.
                            overigens haalt de accu de brommer absoluut niet uit onballans, omdat de accu dicht tegen het draaipunt van de brommer zit en als het ware maar een paar extra kilo’s op het achterwiel zet.

AC RACING
                            Topic starter

too bad!! k ben net bij kijkshop geweest en hadden de versterker niet meer liggen.:boos

nu heb ik wel 1 kunnen bestellen en krijg binnenkort een belletje van wanneer ik em kan ophalen. dus nog ff wachten en ik heb weer geluid:D

hansieb
                              Moderator

Ah daar kwam je vandaan 😛 fietsen , hopelijk snel een versterker. Ik wil het boeltje wel ff horen.

Al meer nieuws over je blokje ?

AC RACING
                                Topic starter

ik was in onderhandeling over een blokje alleen werdt het bedrag voor dat blokje mij te gek, die vent had dat blokje voor €30 euro inc. gekocht en dacht em mooi weer aan mij te slijten voor 70 euro!!! . dus is de onderhandeling in de soep gevallen.

dus bij deze ben ik opnieuw opzoek naar:
                                  – ec. gr. carter helft
                                  – 4 spoels ontsteking
                                  – cdi
                                  – ec. vliegwiel

of een compleet blok natuurlijk.. richtprijs 50a 60 euro (liever niet al te veel meer want ik vind dat de bedragen die tegenwoordig voor de blokjes geboden worden veel te hoog..)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.