Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

A¢iD

damn zeer achterlijk bruut project!
      succes verder!

Frits
      Bijdrager

Vet ding moet k zeggen
        volgens mij is het een mooi weer brommer
        dat de komende dagen cker zal zijn

Rebel

Echt super mooi

volgens mij als ze jou aanhouden denk de poltie dat overal begrenzers zitten ofzo.
          Maar echt super vet allemaal 😉

keep up the good work :thumb

AC RACING
          Topic starter

Rebel :
            Echt super mooi

volgens mij als ze jou aanhouden denk de poltie dat overal begrenzers zitten ofzo.
            Maar echt super vet allemaal 😉

keep up the good work :thumb

begrenzers?!?! =) zeker komen er begrenzers op, maar vinden is de tweede.
            ik zal het begrenzer verstoppen dan ook niet met een korreltje zout nemen. mijn bommer zal never nooit crawlen voor die vuile mutsen van de klpd.
            en thanks voor je reactie:thumb

AC RACING
            Topic starter

accu

ook de accu is nu bevestigd mooi in een alu accu-box, later pas ik deze nog aan.

18 Ampere power!!!

Wouz-LwB
              Donateur

Vind het een heel tof ding , alleen de accu is weer net iets ‘ Té ‘ vind ik.
                Voorderest een top ding ! 😉

AC RACING
                Topic starter

Wouz-LwB :
                  Vind het een heel tof ding , alleen de accu is weer net iets ‘ Té ‘ vind ik.
                  Voorderest een top ding ! 😉

tjah ik moet toch ergens stroom vandaan halen, en als ik dat doe dan doe ik dat goed:D:P 18 ampere heb ik nog wel nodig, dat zul je binnenkort wel begrijpen , want het project is nog lang niet af:D

hansieb
                  Moderator

Alex denkt altijd groots 🙂

Daar hoort ook gewoon een dikke accu bij!

AC RACING
                    Topic starter

vandaag een dikke tegenvaller.. k heb de audio allemaal aangesloten en kreeg geen gehoor :S
                      nu brand het indicator ledje wel continu op de versterker dus denk dat de versterker het loodje heeft gelegd. en heb ik de zekering ook al gecontroleerd en die is wel goed.

ook heb ik vandaag even gekeken voor een andere versterker, alleen kon geen andere kleine versterker vinden.
                      iemand nog een idee waar ik een kleine versterker van max. 23X12.5Xx. cm. vandaan kan halen??

Robbert
                      Bijdrager

mijn broer heeft laatst ongeveer dezeldfe gehaald ook twee keer 100 watt, die was ook al vrij snel kapot heeft hem toen terug gebracht en hebben ze hem gemaakt… ik denk dat je die gewoon bij een elektrozaak kunt krijgen…

J3sp3R
                        Bijdrager

AC RACING
                          Topic starter

jep die heb ik dus ook alleen dit kutding doet et dus niet meer en ben de bon ook al kwijt:S

iemand nog een bonnetje voor mij:D:P

J3sp3R
                            Bijdrager

AC RACING :
                              jep die heb ik dus ook alleen dit kutding doet et dus niet meer en ben de bon ook al kwijt:S

er staan anders ook nog kleine versterkers op mp. nieuwe. zag ik tijd terug er op staan, maar of het goede kwaliteit is… geen idee. die van de kijkshop hebben wat gozers hier in hun scoot, en die doen het wèl goed, maar die hebben dan ook niet zo’n grote accu 😀
                              hab je alles wel goed doorverbonden dan?

AC RACING
                              Topic starter

jah alles is goed verbonden zelfs de remote is omgelust, dus kan ook al geen probleem opleveren, alleen brand het indicatorlampje wel steeds, dat ie dus wel kortsluiting maakt. zelfs als ie stand alone draait over de accu

ArvidW
                                Donateur

rob rolsma:
                                  goed dingetje zeker voor ded prijs , nadeel , ze zeggen er niet bij dat je voor als je hem in een scooter gebruikt DE B+ EN DE REM moet door verbinde dit heeft me slechts drie uur gekost 😛 veel plesier iedreeen er mee

Kijkshop versterker

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.