Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Op mijn oude glastube monitor die ook niks te licht is zie ik er haast niks van:D maar geloof meteen dat het er vast goed uitziet:thumb

Zeebodem.
      Bijdrager

Hey grandioos man:thumb
        Ziet er echt super uit allemaal.

Succes met de werkzaamheden..!!

AC RACING
        Topic starter

Net nog even bezig geweest met de brug.
          De waterpomp is nu passende! Dit was een tricky punt aangezien op een si normaal gesproken geen waterpomp past. Ook op deze ‘buizenbrug’ bleef het lastig plaatsen.
          De poelie van de waterpomp heeft net een millimeter speling ten opzichte van de brug. Net genoeg dus:thumb

Mijn volgende stap is het maken van ophangpunten voor de zwenkarm. Deze heb ik gelukkig vanavond al even kunnen uittekenen.

AC RACING
          Topic starter

Het is geen grote update, maar ben weer een heel klein stukje verder met de brug.
            Heb gister even 2 beugeltjes gemaakt uit 5 mm dik staal tbv. de ophangpunten van de brug aan de zwenkarm. Helaas kon ik deze niet meer vast lassen aangezien het al donker begon te worden.
            Deze zijn redelijk aan de lange kant, maar dat is nodig om de waterpomp ruimte te geven.

AC RACING
            Topic starter

aangezien ik door de jaren heen nu al 2 dremels heb gesloopt . Werd het nu echt tijd om een andere dremel op te halen die het hopelijk wat beter uithoud. Dus bij deze heb ik een luchtdruk dremel van Stanley opgehaald8)
              kan ik mn brugje ook wat netter afwerken. :thumb

Jarco
              Bijdrager

Idd. leuk setje. :thumb
                Brugje ziet er netjes uit, ben benieuwd hoe het final plaatje eruit gaat zien.

speedbuxy
                Bijdrager

AC RACING :
                  Werd het nu echt tijd om een andere dremel op te halen die het hopelijk wat beter uithoud.

Dat gaat ie zeker wel doen ik heb ook z,on ding en die gaat al dik 10 jaar mee:thumb

Javad
                  Donateur

Gaat lekker gestaag zo Alex, mooi dat je er zo nu en dan tijd voor kunt vinden.
                    Fantastisch zo’n brugje, dat je zo je blok er van voren in en uit kunt schuiven.

Dat zou ik ook wel fijn vinden om mijn kick RV met carb en al er zo in te kunnen zetten.
                    Heb je de maten van het hele project ook bewaard?

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

AC RACING
                    Topic starter

jaah ik heb alles op papier staan met alle maten. dus als je wilt kan ik die je wel eens meegeven, of dat ik ze eens uitwerk en hier op de site publiceer. het mooie is dat je zelf met de maten kunt gaan stoeien om bepaalde opties wel of niet toe te passen.

AC RACING
                      Topic starter

Het zijn telkens maar kleine stapjes. maar bij deze zijn de ophangbeugels van de brug er nu ook aan gelast.

Frekkel
                        Bijdrager

Ziet er allemaal erg mooi uit! Keep it going.. :thumb

AC RACING
                          Topic starter

En nog twee foto’s van het brugje. Ik ben begonnen met het verstevigen van het geheel. Dit is nogal een karwei, aangezien ik de brug nu definitief moet richten..

Javad
                            Donateur

Nice Alex :thumb
                              Getting close now.

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

dennisje
                              Bijdrager

kartblokje kopen??:D pas er zeker te weten tussen:D hbe er 3 liggen 1 voor mezelf natuurlijk maar is een kartblok 85cc met koppeling:D is wel wat sneller:D

AC RACING
                                Topic starter

was niet van plan om hier een kartblok onder te zetten.. daar heb ik veel leukere ‘vespa’ setups voor liggen..

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.