Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Carbon en even de membraan dikte van je kleppen die je er nu onder hebt opmeten.

Lijkt me stug btw dat je kleppen fucked zijn. Eerder alles ff nalopen tis ook een hele tijd geleden nadat je si nog een keer heeft gereden.

500
      Donateur

Wow, hoe kon ik deze perso nou nog nooit gezien hebben, wat een si zeg:P wanneer bouw je er een koelkast op?

Lars

Tom ciao

erg vette kar :thumb
          misschien een heel lijp idee:
          je kar verlengen en dan erin kunne pitte :lol
          idd een koelkastje erbij en dan ben je klaar !

AC RACING
          Topic starter

@ hans: die oude kleppen waren ook al niet meer al te vers.. ik heb ze toen die tijd al omgedraaid, maar kunnen nu best wel naar zn mallemoer zijn.. k heb em al nagelopen, maar wil nog niet starten.. maar tnx voor de tip.

@lvcp: koelkast wordt em niet, maar wel een koelbox op 12 volt:lol

@tom ciao: tis een kar geen carvan whaahahaa:lol wel ligt er al een slaapzak in en kan dr nog een tent bij in, toch een beetje een slaaphol gevoel:P

AC RACING
            Topic starter

eindelijk mn si rijd ook weer:D
              kij is nu afgesteld met een 72 sproeier achter, en een 80 op de zijinlaat..!
              het zijn extreme maten, maar hoe lager ik de sproeier deed, hoe minder hij presteerde..
              zijn top ligt nu op 76km/uop gps!! een lekkere prestatie dacht ik zo:thumb
              het enige wat nu minder is , dat is de trekkracht, maar dat is te begrijpen omdat ik nu op poelie afstel, dus binnenkort maar ff de vario monteren, kijken wat hij dan doet.

foto’s:

TvA Tuning
              Bijdrager

ziet er goed uit :thumb
                binnekort filmpje? 😛

TimoO_
                Donateur

Ziet er indaad goed uit 😀 En die sproeier maten zijn inderdaad best extreem voor een 13/13… Maarja, als hij het daar goed op doet.

Wat voor een poelie heb je? Brom of snorklok? 76km/h op GPS is netjes.

niceVespa
                  Bijdrager

dit heeft vrijwel niks meer met een snorfiets te maken whaha:thumb

GTZ NV

sieger
                    Bijdrager

super vette si jonge:thumb

hansieb
                      Moderator

Nice 😀 beter dan de 30km/h die die eerst haalde.

AC RACING
                        Topic starter

@ timoO: ik rijd met poelie 80 en een bromklok, zou wel erg extreem wezen als ik die snelheid behaal op een snorklok:P

@ hans: goh dat ding reed toen brak:kots maar daarintegen rijd ie nu echt als de brandweer:bier

hoeksy
                          Bijdrager

eey ik was net bij je voor die vario snaar. toen ik je si zag vond ik hem al vet. maar bekeek net ff je special en nu pas zie ik wat voor juweeltje je daar in je schuurtje hebt staan! respect;)

TimoO_
                            Donateur

Mijn brommer met poelie 80 gaat dan ongeveer even snel 😀 rijdt dan inderdaad al best mooi, maar kan nog harder hé 😀

Docs
                              Donateur

die SI ziet er zeer netjes uit=) ook met die speaker in de zijkap:haha(ja sorry, ik zie hem voor het eerst:bloos)

Loek
                                Bijdrager

Hij ziet er vet uit. Wel jammer van die “Handdoekbeugels” en lelijke swallows. Doe gewoon Michelin M45 of Metzler ofzo, daar leeft hij van op.

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.