- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2008 om 22:34 #263636
VERY NICE:D
ik ben Mééga benieuwt wat het beesie doet straks!
Mike2 maart 2008 om 20:58 #263645Ik wou even de groeten doen aan Alex zijn houten billen=) en die van ruurd.
Veel plezier met je Tiffany gozerrr.
3 maart 2008 om 19:24 #263652ik ben nog een te relaxed item rijker tnx to edjuh!! de 27 mm flens voor de deps!!:D
dus 1 dezer dagen de ninja omlassen naar zn nieuwe maat, de juiste buisdiameter heb ik gelukkig al liggen:)
3 maart 2008 om 19:29 #263653Als die snissy bars er af konden 🙂 kon de cali ff getest worde.
3 maart 2008 om 19:31 #263654pfieuw,Zie je eigenlijk nog dat het een brommer is???Maar jou kennende zal het wel goed komen.Wel oppassen met die kist achterop,brommer word topzwaar zo manneke.
4 maart 2008 om 19:44 #263655zo vandaag heb ik een paar uurtjes eerder vrij gevraagd van mn werk, om nog ff te gaan knutselen;)
k ben vandaag begonnen aan het bouwen van de kar voor achter de si.. en het frame is nu in process..
morgen hoop ik verder te kunnnen met het bouwen van het frame, om de kar ruim optijd klaar te krijgen voor de zuiderzee-tour.
5 maart 2008 om 11:15 #263656:lolHe he, wat wil je allemaal meenemen dan, past zeker een muziek instalatie in, ziet er solide uit, wat ga je gebruiken als wielen ?.
TICKLING BARN7 maart 2008 om 22:09 #263669jaah!!! das voor alex niet moeilijk te verzinnen:).. daar moeten gewoon vespa wielen in!! ook wordt de kar geveerd door de ophanging van het wiel.. aangezien ik 2 ciao voorvorken ga gebruiken als wielophanging:P
morgen ga ik denkik bezig met de wielophanging.. to be continued..7 maart 2008 om 22:17 #263670wahha, dat gaat er volgens mij wel belachelijk uitzien, maar we zullen zien.. :X
7 maart 2008 om 22:28 #263671erg vet idee alex:) maar nogmaals. ik moet echt nog zien of ik er ruimte voor hem kwa transport naar alkmaar:Ob hoe lullig het ook klinkt.
miss moet tonni evegoed ook maar een aanhanger overwegen:?
Mike7 maart 2008 om 22:30 #263672hey lijkt me leuk een aanhanger achter je si
maar zou geen geveerde maken want dan stuiterd hij heel erg over de weg of je moet er een flink gewicht in gaan legge dan zou het wel kunne maar anders zou ik hem gewoon maken zonder veringword hij dezelfde kleur als je frame of niet anders zou ik hem lekker van roust vrij staal maken en dan flink op poeste dan heb je een vierkante spiegel
Andy7 maart 2008 om 22:47 #263673om het gewicht hoef ik me geen zorgen te maken, er komen sowiesow 2 accu’s in te liggen van 108 ampére, die wegen erin,net zoals de subwoofer die ik erin ga bouwen , die ook niet bepaald licht is.. de voorvorken plaats ik zó dat er ook al beina geen sprake kan zijn van een kanteleffect, waarbij de vering weer zorgt voor een rustigere wegligging op de si. de voorvorken komen ook iets schuin te staan waardoor kantelen steeds moeilijker wordt gemaakt..
over de kleur ben ik nog niet uit , maar dat is pas voor latere zorg..en jaah , ik hoop dat ie mee kan op een 1 of andere manier, anders ben ik gewoon zo gek dat ik em gewoon naar alkmaar toe rij:P
maar we zullen zien..7 maart 2008 om 23:34 #263674idd komt vast wel goed! en tonni had het er al over dat ie miss ook wel een aanhangertje zou nemen;):)
Mike8 maart 2008 om 01:43 #263675Allereerst: Ben benieuwd naar je karretje Alex.
Welke maten heeft jouw karretje? Mijne zal ongeveer 90 lang, 60 breed en 45 hoog worden denk ik. Misschien 50 hoog.
Mike :
erg vet idee alex:) maar nogmaals. ik moet echt nog zien of ik er ruimte voor hem kwa transport naar alkmaar:Ob hoe lullig het ook klinkt.miss moet tonni evegoed ook maar een aanhanger overwegen:?
Dit kan ik op twee manieren lezen. Ik was namelijk ook van plan om een karretje te maken voor de ZZT. Jij bedoelt natuurlijk een aanhanger achter de auto om ook Brommers mee te nemen.
Als het nodig is zal ik dat regelen, en het lijkt nodig.Ik ben namelijk ook al begonnen aan mn ZZT karretje. Als het een rollend frame is ga ik m eerst eens goed testen. Mocht het niet fatsoenlijk rijden op ongeveer 60 dan gaat ie natuurlijk ook niet mee.. Ik maak mijne niet geveerd maar ik hoef er ook niet veel zwaar spul in te doen.
Misschien kunnen Alex en ik dan fungeren als “ANWB”. Als we zoiets kunnen afspreken hoeft meteen ook al niet iedereen met gereedschap rond te zeulen. Ik zelf was eigenlijk toch al een beetje van plan een fatsoenlijk pakket ’tools’ mee te nemen.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 maart 2008 om 01:52 #263676Je mag trouwens ook wel een plekje reserveren voor je jerrycan in die aanhanger! Met al dat gewicht extra zal je brommer wel een slokje lusten, daarbij mag je ook wel een redelijke setup nemen om de 60km/u op een veilige manier ca 400km aan te kunnen!!
Wel iets om rekening mee te houden…I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.