Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

leuk gemaakt die filter:) en idd zoals timo zegt zou ik een 2e decompressiehendeltje hebben gemonteerd. ook fijn als je word aangehouden:)

@hans: jup:thumb

LeMoN
      Bijdrager

mooi! Vind het er allemaal erg buurt uit zien, jammer dat je stukje moest wegslijpen uit je brug. Filtertje van zij-carb ziet er ook netjes uit!

AC RACING
        Topic starter

goed nieuws!!
          ik heb net nog ff een wanhopige poging gedaan om mn versterkers aan de praat te krijgen. en jahoor het is me gelukt!!
          k weet niet waarom ze het eerder niet deden aangezien ik ze gewoon weer op dezelfde manier heb aangesloten.. maybe toch een dooie accu, dat lijkt me de enige optie waarom ze het eerst niet deden.. nu heb ik ze ff op “das kist” aangesloten; onze accu-radio.. dus probeer ze zo lekker op mn si te monteren en zoek dan wel uit of ze het dit keer wel doen op een andere accu..

AA-T
          Sleutelbeheerder

hey!
            das mijn kist ja :bier
            anyhow, nice dat ie werkt alie!

hansieb
            Moderator

Das kist :bier

AC RACING
              Topic starter

zo vandaag ff wezen shoppen bij luytink: paar kabels en nippels gekocht, en een flexibele luchtslang van een scooter; voor de luchtfilter..

hansieb
                Moderator

Dikke stofzuuger haha

Crullie
                  Donateur

Luchtslang voor op een scoot ? dat ding past ook gewoon op een auto volgens mij zo groot als dat ding is tjonge jonge, heb je daar wel genoeg ruimte voor met al die exstra’s.

TICKLING BARN

AC RACING
                    Topic starter

zo ik heb de versterkers nu op de si bevestigd, maar wordt nu al gek, als ik zie hoeveel kabels ik nu weer moet verwerken.. maarjah tis weer een leuke uitdaging..

ook de luchtslang zit er nu op..

en de filter is bevestigd..

*edit*

de luchtfilter wil niet mooi stevig blijven zitten in de luchtslang door het inmense gewicht van het staal.. heeft iemand nog een idee van hoe ik dit beter vast weet te krijgen?!

Crullie
                      Donateur

Misschien aan het derde blokbout een beugeltje maken, of aan de twee stangen van de de sidebar en beugeltje die dan het luchtfilter kan dragen. Moet wel goed vast lijkt mij zo’n zwabberent filter moet je niet hebben.

TICKLING BARN

AC RACING
                        Topic starter

je brengt me wel op een goed idee:) ik denk dat ik de filter ga doorbouten aan mn kap, dan zal ie zeker goed vast blijven zitten!

Bo3T
                          Bijdrager

tering wat een kabels :p haha egt vet dit projectje 😉

hansieb
                            Moderator

Op de zuiderzeetour 🙂 wil ik ook wel ff lekker slamFM op haha

LeMoN
                              Bijdrager

sjesus wat een veel kabels 😐 veel succes met wegwerken LOL!

AC RACING
                                Topic starter

keb eergister nog ff mn carbs aan de gashendel bevwastigd en heb daarbij mn gasschuif van de zijcarb moeten aanpassen om er een kabelnippel in te laten passen.. en het heeft mogen baten!! nu heb ik 2 carb’s op 1 hendel:)

aangepaste schuif:

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.