Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

Geweldig idee die stangen langs je brommer, handig en zien er vet uit!

Edjuh
      Bijdrager

Damn het ziet er bijzonder uit, maar die sissybar verknalt alles in mijn ogen, vooral op de foto met de ninja!!

Verder super net gedaan en zeer origineel allemaal:)

AC RACING
        Topic starter

thanks voor al jullie reacties ik zal dagelijks nieuwe updates uitbrengen, want dit is nog maar het topje van de ijsberg, als alle elektra gemonteerd wordt zal de brommer meer vorm krijgen, en zal het geheel ook meer tot zijn recht komen.

AA-T
          Sleutelbeheerder

G-no :
            lekker! eindelijk nog iemand met een SI project:D

denk dat jij zn opvolger bent geweest 😉 alex is der al bijna een jaar mee bezig!!

voor de rest wil ik nog ff zeggen, dat ik het project op de voet heb kunnen volgen..
            allereerst reageerd ik negatief op het idee van alex sissy-bar, maar ik moet zeggen..

alle negativiteit was direct verdwenen na het monteren ervan,
            ik vind persoonlijk de foto’s een beetje jammer (ook al heb ik ze zelf geschoten), maar op deze fotos zie je de sissy-bar gewoon weg niet zoals deze is!!

wil je echt zien hoe mooi dit staat in combinatie, daag ik je uit op de meeting in groningen te komen van deze zomer, want met eigen ogen zien, is echt genieten bij deze brommer, zelfs de sissy-bar!!

RDG
            Bijdrager

mooi alex. erg origineel idee wat bij veel wel goed in de smaak valt denk ik:)

heb jy trouwens heel even motorvoertuigentechniek op het alfa gedaan?
              dan hebk nog bij je in de klas gezeten:con 😀

AC RACING
              Topic starter

RDG :
                mooi alex. erg origineel idee wat bij veel wel goed in de smaak valt denk ik:)

heb jy trouwens heel even motorvoertuigentechniek op het alfa gedaan?
                dan hebk nog bij je in de klas gezeten:con 😀

klopt dat ben ik =)

N!CK\s

heey aa-t
                  mooi en relax ding. die kleuren zijn zo gaaf. wow=)
                  ik hoop dat hij mooi w0rd. en die muziek boxen zijn zo vet:thumb

AC RACING
                  Topic starter

reken er maar op dat hij mooi word, ik probeer 1 van deze dagen het geluid erop te krijgen( 😉 misschien krijgen jullie dan wel een mooi geluidsfragmentje te horen van 2X100 Watt. 😀 )

AC RACING
                    Topic starter

8) yeah nieuwe 43 DEPS zuiger binnen van jmpb!
                      alvaste een mooi updateje van mn setup.
                      ben alleen nu nog op zoek naar een elektrische carter(het liefst mix grote carterhelft) EN 4 spoels ontsteking + cdi, ook mag het een 4 spoels ec ontsteking zijn die je in cp carter kan schroeven. kan iemand mij hieraan helpen , laat het dan graag weten.
                      ook ben ik nog op zoek naar een ciaomix koplamp, wil em desnoods ruilen tegen een vierkante koplamp.

vandaag ben ik nog even bezig geweest met het plaatsen van de versterker, dit is nog niet af en hoop het morgen klaar te krijgen. ook zal ik de buddy erop zetten evenals de accu plaatsen.
                      morgen hoop ik met foto updates te komen.

alex

hansieb
                      Moderator

Ali neem nog ff de fotocamera mee 😀 mijn batterije zijn op!

murkus
                        Bijdrager

hoe kom je aan die zuiger man wil ik ook gewoon besteld ofzo want heb hun ook al een keer gemaild voor een 43mm mallosi deps zuiger maar die is het zelfde als een pinasco deps zuiger k hoor het van je gr mark

TJOEP
                          Donateur

murkus :
                            hoe kom je aan die zuiger man wil ik ook gewoon besteld ofzo want heb hun ook al een keer gemaild voor een 43mm mallosi deps zuiger maar die is het zelfde als een pinasco deps zuiger k hoor het van je gr mark

Ik is ook geïnteresseerd, want tot nu toe heb ik alleen 46mm DEPS zuigers kunnen vinden.
                            Dus ook mij mag je pm’en

AC RACING
                            Topic starter

murkus :

en natuurlijk ook voor tjoep..

deze zuiger van jmpb is Pen 12 43 DEPS malossi, deze is evengoed te gebruiken in de pinasco deps omdat het simpelweg dezelfde cilinders zijn. de pinasco DEPS is een replica van de malossi.
                              gewoon bestellen op jmpb, kost 25 euro.. heb je een pen 10 krukas, kan je bij euroscooters een lager bestellen om een pen 12 zuiger in een pen 10 te laten passen

cittadriver
                              Donateur

Heb je die link van dat lager??????? wil ik wel eens zien…. Trouwens dik brommertje jong hopelijk glanst hij in het echt ook zo als op de foto mooi ding keep on tuning :thumb

AC RACING
                                Topic starter

cittadriver :
                                  Heb je die link van dat lager??????? wil ik wel eens zien…. Trouwens dik brommertje jong hopelijk glanst hij in het echt ook zo als op de foto mooi ding keep on tuning :thumb

dit is de link naar de naaldlager, ik moet nog wel ff meten of het ook in onze krukasjes past, ik moet em zelf namelijk zelf ook nog bestellen.

http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?products_id=3941

btw. de lak glanst in het echt nog meer dan op de foto’s en ook het effect is nog mooier als je het zelf ziet.

**EDIT** ik heb net gekeken of de afmetingen van 10x17x13 mm. in de kruk en zuiger past.. dit pas net niet!!!
                                  nou mag dit voor iedereen absoluut geen probleem wezen omdat dit amper om een millimeter gaat in de breedte van de 43 malossi DEPS pen 12 zuiger. dit kun je desnoods in een seconde met een dremel of schuurpapiertje wegvijlen om ruimte krijgen. dit heeft geen gevolgen voor je zuiger.
                                  overigens basseer ik dit op de maten van euroscooters, en vind ik het verscil zo klein dat het zelfs nog wel kan zijn dat het direct al precies past en je niks hoeft weg te slijpen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.