- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2008 om 23:34 #262796
Mike :
ja idd man:Pje bent egt een mannetje dat sochtes vroeg wakker word vol dieen over ze brommer:D haah erg leuk en is goed bedoelt maar hijs nu wel vol aant raken, ik zou zeggen idd blokkie erop, dat zal ook nog wel ff stroggelen wezen en dan toch egt eens gaan!
verder een TOP brommer en ik zou het VET en een eer vinden als je hier meegaat rijden op zuiderzee!!..:)
klopt 😀 ik ben de hele dagen aan het denken van wat ik nu weer kan flikken met een vespa, daarom haal ik 1 dezer dagen een nieuwe brommer op. dan kan ik me opnieuw weer helemaal uitleven. alleen wordt deze ciao niet zo vol als de si is geworden..
idd. ben ik het met je eens dat hij aardig vol begint te raken.. alleen zijn er nog een aantal dingen die moeten gebeuren, zoals het waterdicht maken van de ruimte onder mn buddy(met oog op de versterkers) ditzelfde geld ook voor de accu. ook zou het niet gek zijn als ik binnenkort er nog een lc setje onder kan plaatsen. verder komen er hier en daar nog wat elektrische snufjes op( maar dit is verder bijna geen zichtwerk.. ook zullen er verder nog hier en daar een paar kleine aanpassingen/verbeteringen komen, maar dat wijzigt zich vanzelf..
verder.. ben ik nog niet met de engine bezig geweest , waar ik mij 1 dezer dagen ff mee bezig houd( dit lul ik al weken trouwens:P)
en zeker gaa ik jou een plezier doen mike!! ik ga zeker mee op de route want ik mis je mike:knuffel :lol2 januari 2008 om 23:53 #262797(a)
Mike3 januari 2008 om 00:36 #262798Om alex nog ff te quoten met zen nieuwe ciao straks
“Het moet een broertje voor die van stfu en hansieb worden” ik verwacht daarom ook een iets wat strakker ciaotje niet te uitbundig :lol
3 januari 2008 om 22:52 #262800hansieb :
Om alex nog ff te quoten met zen nieuwe ciao straks“Het moet een broertje voor die van stfu en hansieb worden” ik verwacht daarom ook een iets wat strakker ciaotje niet te uitbundig :lol
klopt het wordt een kick vario ciao, maar dan nog wel met wat extra features. dit probeer ik wel zo veel mogelijk binnenboord te houden dat hij er wel een beetje “clean” uit blijft zien, mijn grootste hoofdbreken gaat nog wel naar de stang.. na het unieke winkelwagentjes stangetje( die overigens nog steeds op mn andere ciao frame zit en ondertussen al een paar keer is gecopieert) wil ik dit keer wel weer met een unieke stang komen.
de verdere opties komen later wel, en kom ik later wel op terug als het si project afgerond is.3 januari 2008 om 23:28 #262801Ik wou ooit een bravo frame als stang gebruiken, dus met golving, en dan het laatste stukje ook achter uit laten steken.
Het is maar een idee.
4 januari 2008 om 22:46 #262802dan krijg je zoiets als een “ciavo”=) opzich wel leuk idee jah

maar kreeg vandaag al een ander idee die ik nog ff wil uitwerken.. ik denk iets origineels te hebben verzonnen.. maar bekijk nog ff of het haalbaar is en niet té wordt..btw sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van nog een ciao:bier de ciao waar ik het eerder over had..
6 januari 2008 om 17:14 #262803zo nog ff een fototje van mijn laatste aanwinst; de ciao!!
6 januari 2008 om 17:21 #262804
sjaak trekhaakziet er goed uit ,die ciao`s met die parelmoer kleur zijn volges mij toch al aardig oud ofniet?
6 januari 2008 om 17:27 #262805ik zou het niet durven te zeggen op de kentekenpapieren staat 2005, maar daar klopt geen mallemoer van..
btw. hijs nog helemaal in ori. staat.6 januari 2008 om 17:41 #262806Schattig alex:) Ziet er goed uit op de 3 spaeks en het gele plaatje na.
Plannen?
Startonderbreker met vingerafdruk? 😛
6 januari 2008 om 18:32 #262808Hehe , grappig ding !
Bij corhamstra gehaald toch ?
Daar stond ie al een behoorlijke tijd 😛Suc6 ermee !
8 januari 2008 om 17:33 #262833kapje van een slowwhoop alarm.. Aritech accu.
Kennis in de beveiligings techniek ?
8 januari 2008 om 17:54 #262834ney heb in de bouw gewerkt voor een paar jaar terug, maar heb aardig wat verstand van elektra.
maar klopt dit komt uit een beveiligingssysteem.8 januari 2008 om 18:58 #262835had al een vermoede 😉
maare.. op de handvatten na, erg gave Ciao !
8 januari 2008 om 21:06 #262836Glenn :
had al een vermoede 😉maare.. op de handvatten na, erg gave Ciao !
Dit is toch echt een Vespa Si en geen Vespa Ciao:!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.