- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 december 2007 om 20:51 #262719
ziet er goed uit man:) die van mij had ik ook zo gemaakt ding was egt super geworden na de blanke lak
21 december 2007 om 03:22 #262729
.-{2F4OV}-.Als nieuw

Wordt cker leipe brommer=)
21 december 2007 om 06:19 #262730Lasnaden iets te iel 😛 als ik ff mag zeike dan die ene paar heb je te dun gedaan die in vergelijking met die ander!
Ik zou em lekker in de olie legge zodat die mooi bruin word 😀 en dan ist uber!
21 december 2007 om 12:23 #262731wat ben jij een Zeikerd zeg:P:lol
ik vind het zeer goed gelukt, de lasnaden zijn heel erg mooi. ga hem aub niet helemaal in de olie leggen zoals hansieb zegt!
dan krijgt die zo een Diaree bruine kleur..:conveel suc6 verder met je uitlaatje
22 december 2007 om 18:35 #262743@ hanssie: 4get it!! die van mij wordt niet shitty bruin, ik probeer em juist iets meer de chroom look te geven voor het totaal plaatje van de si.
ik ben vandaag met stfu bij flick geweest en heb ff mn nieuwe(oude;)) uitlaat opgehaald, de techno reverse.
hij heeft nog wel ff een beste behandeling nodig, maar dat houd je wel bezig.
ik weet trouwens nog niet wat ik met het uitlaatje ga doen , maar vond het wel leuk om die er ook weer bij te hebben, ik heb namelijk al een techno reverse, maar die had ik ooit eens uit elkaar geslepen voor de demper en bocht , die later op een proma circuit terecht is gekomen. en ik te lui was om em er weer aan vast te lassen vond ik dit wel een mooie deal , dus vandaar een 2e reverse
whaha met de uitlaat achter op mn buddy geplakt met tape was wel weer een leuk aanzicht onderweg naar huis;)

en hier nog een fototje van de uitlaat in het licht( let niet op de rommel in de schuur,1 excuus:P hier word gewerkt!!!)

ik heb touwens ook al ff gekeken of de uitlaat onder mn si past, aangezien de ninja toch under constuction is.. en het mocht niet baten, ik zou eens moeten kijken of de demper boven de sissybar past, en dat de uitlaat zelf dan onder de sissybar past. anders komt de uitlaat wel onder 1 van mijn ciao’s of onder de citta.
ook zou ik mn eerste reverse kunnen verlassen om onder de si te laten passen aangezien die toch uit elkaar ligt.
ik ben op dit moment trouwens ook nog in onderhandeling met de plaatselijke brommerboer; snor hamstra over een nieuwe ciao, het gaat om een elektrische parelmoer wit roze ciao mix op brom kenteken die ik voor 250 euries mag komen ophalen. dus binnenkort een nieuwe ciao;)
23 december 2007 om 01:09 #262744succes ermee:P ik heb gehoord dat het niet zo’n goed pijpje is.. maar dat weet ik ook niet zeker en echt mooi staan vind ik um ook niet.
maar ja zal er wel weer wat leuks mee gaan doen:P
edit : trouwens vette yasuni uitlaat onder je citta:D
23 december 2007 om 12:41 #262745Schijtpijp wat mot je nu weer met zoiets dan alex :S
23 december 2007 om 18:29 #262747@ reiniero: die citta rijd cker wel 220 km/u door die yasuni sticker!! das pas tuning!!!:@
tjah wat ik met die pijpies wil doen weet ik zelf ook niet, mischien wel leuk voor de citta, dan kan die andere onder mn nieuwe ciao (of daar komt de faco onder, aangezien de faco niet egt mooi onder de citta lijkt)
maarja boeie ik zie nog wel wat ik ermee doe:P24 december 2007 om 21:15 #262752zo vandaag was onze commentator Hanssie weer eens bij mij.:pest
we hebben zn achterlichtje eens ff vervangen, aangezien die bij mij op bestelling waren gekomen.
ook heb ik voor die tijd vanmiddag mn uitlaat ff in de lak gezet, en het resultaat is nice!!!hanssieb @ the si

ziehier ook een beter beeld van de ophangbeugel, en ja het is simpeler geworden dan ik dacht. maar de uitlaat glimt goed:)

whahaha the whole family online @ my place:P dikke humor
24 december 2007 om 21:21 #262753Haha ik vind je lasnaden in het midden nog steeds te iel! maar de hele uitlaat is wel super nice smooth
De si ziet er wel beetje klein uit met mij erop 😀 hahah
25 december 2007 om 00:33 #262756boh geak ding is echt als nieuw:O
30 december 2007 om 23:02 #262782voor een paar dagen geleden heb ik nog een pakketje van euroscooters binnengekregen, tis niet veel bijzonders, maar alrik moest toch een bestelling plaatsen, dus heb ik maar weer allerlei nutteloze rommel besteld.
er zaten voor mij een paar ventieldoppen in, race gaas, benzineslang, velglint,en powerbox.

het racegaas komt achter mijn kappen, waar nu voor nood(toen voor het keuren) plexiglas is geplaatst. want binnenkort als mijn blokje in elkaar zit , moet de carb. wel lucht kunnen krijgen.
de powerbox is trouwens puur voor de looks, en aangezien ik toch nog een gaatje in mijn carter heb van de olietoevoer; kan deze mooi hierop geplaatst worden.
de benzine slangen worden dus rood, waardoor het weer leuk bij het blokje past.
overigens ga ik dat velglint niet gebruiken aangezien dat weer te overdone wordt.
31 december 2007 om 00:13 #262784ik heb op de eerste pagina van de special weer ff 8 posts verwijdert waardoor de 3e post ook weer beschikbaar is voor het plaatsen van nieuwe foto’s; de eerste 2 posts hebben hun limiet al bereikt!!!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.31 december 2007 om 00:47 #262785Ben benieuwd alex blokkie mot er binnenkort maar eens onder!
Optisch is het nu wel ZATTTTT
31 december 2007 om 01:42 #262786ja idd man:P
je bent egt een mannetje dat sochtes vroeg wakker word vol dieen over ze brommer:D haah erg leuk en is goed bedoelt maar hijs nu wel vol aant raken, ik zou zeggen idd blokkie erop, dat zal ook nog wel ff stroggelen wezen en dan toch egt eens gaan!
verder een TOP brommer en ik zou het VET en een eer vinden als je hier meegaat rijden op zuiderzee!!..:)
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.