Vespa-Ciao.NL
:: AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

ik vond nog een paar foto’s van het plaatsen van de interval op de si en nog een paar andere foto’s; bij deze dus nog een paar foto’s;):

zoals je ziet is echt elke vierkante milimeter benut in het kapje, de vergulde kabel die je ziet lopen is de 12 volt aansluiting..

is t geen plaatjeee:P

1 dezer dagen ga ik de ninja ff opknappen en zet ik het blokje in elkaar.
      ik heb absoluut geeen zin om een beugel te maken voor mijn ninja , maar t moet toch gebeuren.. t wordt weer een appart bouwwerk die beugel, en denk dat et lasapparaat er maar weer aan te pas moet komen..ook mogen er weer een paar extra gaatjes geboort worden in de brug.
      maarja ik moet en zal die ninja monteren omdat ik daar de heleboel voor heb aangepast tijdens de bouw, zoals de sissybar.. to be continued!!!

AC RACING
      Topic starter

zo vandaag ben ik weer ff aan het werk geweest, en heb eindelijk een beugeltje gemaakt voor de ninja!
        het is simpeler geworden dan ik in eerste instantie in gedachte had, maar heeft me wel veel werk bespaart:)
        helaas heb ik hier nog geen foto van kunnen schieten omdat het al donker begon te worden, deze volgt nog wel.
        ook heb ik voor een paar dagen terug nog een bestelling binnen gekregen van jmpb, hierin zaten nog wet kleine prulletjes waaronder een kentekenplaathouder, lagerset, wat nippels voor gaskabels en nog wat lampjes voor mij, stfu en hanssie.

vandaag heb ik de kentekenplaat+ houder gemonteerd en vind het persoonlijk niet eens zo storend eruit zien..

Rebel

Echt een super vet beest 😀

Die wil ik wel eens in het echt zien man
          volgens mij kijk ik me dan de ogen uit ofniet 😛

hansieb
          Moderator

Nice ninja moet wel ff weer overnieuw gedaan worden 🙂 en goed

FonS
            Bijdrager

mooi ding, ninja staat wel grappig

maareh, Buig die kentekenplaat !! zodat ie de ronding van het spatbord volgt, veel mooier, dit steekt zo uit 😉

heuvel85
              Bijdrager

ziet er echt gaaf uit!!

leuke project zo!

wat jij nog wel kan gebruiken is een lc kitje!denk dat het wel leuk lijkt!

AC RACING
                Topic starter

heuvel85 :

wat jij nog wel kan gebruiken is een lc kitje!denk dat het wel leuk lijkt!

jah dat zou em zeker net ff die brutere uitstraling geven, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een mooi lc-setje, alleen zijn die redelijk schaarst te vinden..
                  het enige waar ik dan trouwens nog even over na moet denken is over hoe ik de radiator zou kunnen ophangen , aangezien het framekapje onder de tank goed volgebouwd is.. maar dat is voor latere zorg:P
                  eerst maar 1 op de kop tikken..

Mike
                  Bijdrager

een stetje slicks in een hele dikke maat lijkt me wel uber staan alex:)

of wou je deze offroad look juist houden?

ga zo door, het is een zeer speciaal ding!;)

Mike

.-{2F4OV}-.

Alex jonge! Je hebt dur wa moois neergezet:thumb

Dit ding ziet er egt uber uit! LC kitje zou idd vet zijn… alleen wat verzinne op de bevestiging;)

Met je opgevoerde blokje zal die ook n stuk beter lopen:)

AC RACING
                      Topic starter

Mike :
                        een stetje slicks in een hele dikke maat lijkt me wel uber staan alex:)

of wou je deze offroad look juist houden?

ga zo door, het is een zeer speciaal ding!;)

jaah die “off the road” look was juist wat ik met deze si heb proberen te realiseren , vandaar ook die 3,5 inch breedte van het achterwiel;)
                        als ik na dit project met een ciao bezig ga, wil ik zeker daar dan een “wegracer” van bouwen, ik heb dr echt zin aan om met een nieuw project te beginnen, met verse nieuwe ideeen..:thumb
                        ondertussen knap ik de citta ook nog ff op, maar dat wordt denkik gewoon een coat project, met wat optische hoogstandjes om em toch een vleugje style te geven:)

.-{2F4OV}-. :
                        Alex jonge! Je hebt dur wa moois neergezet:thumb

Dit ding ziet er egt uber uit! LC kitje zou idd vet zijn… alleen wat verzinne op de bevestiging;)

Met je opgevoerde blokje zal die ook n stuk beter lopen:)

het zal waarschijnlijk echt goed zoeken worden naar mooie bevestigingspunten voor het beugeltje, maar heb nog 2 treeplank ophangpunten over waaraan waarschijnlijk de lc kit zal worden bevestigd, tegen de tijd dat ik een kitje heb kijk ik ff wat daar de mogelijkheden voor zullen zijn , en of dit er niet al te overdone uit komt te zien(het beugeltje)

over het blokje; ik moet nog ff mn krukas afdraaien en mn zijinlaat lassen, en dan kan het geheel in elkaar..
                        ik ben benieuwd hoe het gaat lopen..

vandaag ga ik nog ff verder met het opknappen van de ninja, het zal er vast wel nice uit komen te zien.

AC RACING
                        Topic starter

zo bij deze een foto waar 2 dingen op te zien zijn; 1: de ninja beugel(helaas schittering van de flits). 2: de staat van de ninja hoe hij erbij stond( bad!!)

Zo was die van het zomer toen ik hem kreeg :lol

en hier de status van hoe hij er nu bij staat na het opschuren. op dit moment ben ik trouwens nog ff bezig met de lasnaden waar later de foto’s nog wel van komen bij het eindresultaat.

hansieb
                          Moderator

Jezus das kaal!

Je hebt iets wat meer dingen gebruikt dan mij haha , ziet er nice uit ben erg benieuwd naar je lasnaadjes !

AC RACING
                            Topic starter

zo nog ff 2 foto’s van de uitlaat. nog ff in de heat resistant zetten en hij kan weer onder de si.

Loek
                              Bijdrager

:thumbSuper nice
                                Over een weekje is mijn Ninja aan de beurt.

Bartjee
                                Donateur

Ziet er mooi uit man! Lasnaden zijn ook goed gelukt:)

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 576)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.