- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2007 om 00:31 #262334
mooi, mooi het word steeds gekker met jou 😛
15 november 2007 om 13:34 #262335Ik en flick stonden ons gister weer te verbazen.
Hij is echt super lijp in het echt , en het gadgets gehalte is echt hoog hoog :D! alex is gewoon een CRAZY ASS MARMOT haha.
Nog een klein tipje van de sluier haha oom agent word gek als die ooit nog eens een technische controle doet
15 november 2007 om 22:30 #262336tyfus tering vandaag is het zover!!!! de si heeft weer gereden!!!!!!!!!( na 1,5 jaar!!!!)
gister heb ik met hans nog ff een blokje in elkaar geflanst; die er vandaag onder is gekomen..
jaja nu zullen jullie me vast gaan uitlachen als ik vertel want mijn setup is:Ptis namelijk een std cp carter met 50 cc 12/7carb. @ 35 sproeier & kleine city puff.
het rijd nu ongeveer tussen de 25 en 35 km/h, rijd ie nog iets te snel dan komt er nog een snor klok in.
natuurlijk zit dit er ff voor een paar daagjes onder totdat ik de si heb gekeurt. (29 november) arme mensen van et rdw als ik daar aan kom gereden;).
maar op 29 november na het keuren komt het iets wat snellere blok eronder;) ofwel: 70 deps met al mijn toebehoren:)btw. dit is voor het eerst dat ik in mn hele vespa loopbaan een standaard lopende veps heb:P
1 dezer dagen post ik ff weer wat nieuwe foto’s van het totaal, en de veranderingen tot nu toe..
15 november 2007 om 22:36 #262337Komt wel goed zo te zien.Die van de keuring gaan hun job hebben.
Ik heb trouwens dezelfde interval kit,maar deze is aangesloten op de electronische onsteking van velleman & die stuurt een 12v bobine.Dit geheel gebruik ik om me’n pulse-jets te starten & om bougies te testen.15 november 2007 om 22:48 #262338Als ze maar niet over de draden struikelen zie ik geen probleem. Bij mij was het: nummers opschrijven, 10 meter rijden, op de rollers en klaar.
Bij jou zullen ze kritischer zijn door het uiterlijk maar als het technisch maar ok is zou ik geen problemen verwachten.
16 november 2007 om 12:25 #262339Blokje is perfect 😀 mooi.
Ook met heel veel zorg en 2e hands pakkingen inelkaar gezet haha.
Kom vandaag maybe wel ff langs kunnen we even kijken hoe hard die rijd op mijn digi teller.
16 november 2007 om 14:37 #262340
.-{2F4OV}-.Zeer nice alex:o
Egt vet hoe je da allemaal hebt gefixt. Kwil m cker n keer in t echt zien
17 november 2007 om 18:30 #262379Haha weer ff gekloot een eens ff gekeken hoe hard de si wel niet loopt met 50cc en 12/7
FILMPIE: http://nl.youtube.com/watch?v=e_l7WENs8bk
Met bromnaaf : 42 km/h op autoteller en 36km/h op mijn teller
Met snornaaf: 26 km/h op mijn teller dus ongeveer 31 km/hLaatste redmiddel is de 10/7 carb van mij met choke begrenzing , wat is dat AFVOEREN TOCH MOEILIJK =)
17 november 2007 om 18:37 #262380
RebelEen snor rijd toch standaard al 32min ofniet dan?
17 november 2007 om 18:49 #262381wow hendig vet 😛 die dingen waar je je voeten op hebt ziet er echt lagge uit 😀
18 november 2007 om 18:37 #262387geloof het of niet maar vandaag rijd de si endelijk precies 25 km per uur!!! de 12/7 is vervangen voor de respectievelijke 10/7 met choke begrenzer ( tnks hans;) dat deze maat bestond 😛 )
de snelheid is vandaag weer op de teller van alrik’s(AA-T) daihatsu cuore geklockt, en ben blij dat ie nu eindelijk te langzaam loopt;)
echt waar dit is de eerste keer dat ik std. rijd op 1 van mijn brommers, maar tering wat is het moeilijk om een brommer af te voeren tot max.25 km/u..vandaag ook nog een tegenvallertje gehad:(..
ik krijg geen enkel van de toxic versterkers aan de praat..
uit de main unit versterker komt gewoon geluid, maar zelfs stand alone doet geen van bijde toxix et…
zelfs het gebruik van een ‘ground’ ( die ik zelfs bij voorgaande versterkers niet eens gebruikte) mocht niet baten..
de massa indicators branden, en de fuses zijn niet doorgebrand, dus ook daar mag het niet aan liggen.
alle kabels zijn aangesloten zoals het hoort, en de remote is gekoppeld aan de plus pool..
nou heb ik nog wel een low input en een high input , maar ook daar mag het vast niet aan liggen, want op voorgaande versterkers draaide ik ook al op low input, en volgens mij is zelfs 3 watt nog te weinig voor gebruik van de high input.. morgen test ik dit nog ff ‘das kist'(bekend van VCmeeting2006) want deze geeft wel 45 watt output..
iemand nog een idee waar het aan kan liggen; hoor ik het graag
18 november 2007 om 18:39 #262388Geweldig 😀 HULDE aan de 10/7 met choke begrenzing haha
29 november 2007 om 16:47 #262469zooo vandaag was het moment van de waarheid!!!
de si is door de keuring heen gekomen!!! met een respectiefelijke 21 km/u!!
bij het rdw hebben ze er een uur over gedaan om alles in orde te maken:P tjah er was veel te zien op mijn brommer:P
op alle punten was mn brommer goedgekeurt , inc. mijn eigen extra opties die ik erop had gebouwd:)
over 3 werkdagen krijg ik mn papiertjes binnen en kan ik de si gaan verzekeren + een plaat ophalen. en kan ik legaal de weg weer op.woow!!! wat was de terugreis trouwens leuk!!! wat een reacties op de brommer:)

maar goed, eind goed al goed, nu han het echte werk beginnen, ofwel het tunen van het blok:pimp29 november 2007 om 16:53 #262470Nog fotos bij de RDW gemaakt dan 😐
Echt master dat die geschouwd is kunnen we binnenkort eindelijk eens een stukke toeren man!
29 november 2007 om 16:58 #262471hansieb :
Nog fotos bij de RDW gemaakt dan 😐Echt master dat die geschouwd is kunnen we binnenkort eindelijk eens een stukke toeren man!
ney helaas ik was te druk bezig met het uitleggen van alles wat erop zat 😉
maar goed hij is gelukkig gekeurt.:)
nu nog ff krukasje afdraaien en dan kan het andere blok eronder:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.