- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 september 2007 om 22:09 #273795
Yeeh Nice
.TICKLING BARN26 september 2007 om 18:45 #273804uber geil
26 september 2007 om 20:03 #273806bij deze heb ik hier de nieuwe foto’s van mijn carter , dit keer bij daglicht.
kijk en huiver:P

het verschil

dat was het em alweer voor vandaag. ik ben vandaag nog ff bezig geweest met de beugeltjes voor mijn koplamp , maar daar volgen later de foto’s wel van als het af is…
26 september 2007 om 20:08 #273807Het word alleen maar mooier.Ben echt benieuwd naar het resultaat.
26 september 2007 om 21:01 #273808Echt vet!=)
4 oktober 2007 om 19:11 #273923zo de afgelopen dagen heb ik niet stil gezeten..
koplamp
zo heb ik mijn koplamp flink verbouwd , hij is nog niet af maar het begin is er, net als bij de rest van het project moet ik de koplamp nog ff verder bedraden , maar het begin is er.
het is een ciao-mix koplamp geworden maar heeft de nodige extra’s gekregen..
doals je ziet zijn de beugels ook ander dan de std beugels van de si
dit zijn de originele: (een grote verandering dus)

main versterker unit

zoals je ziet zitten er 2 knoppen op mijn koplamp, dit is een volume/uitknop & een bas/trebble knop.
deze knoppen maken uit van een voorversterker die ik in mijn koplamp heb verwerkt, dit maakt het me makkelijker om het geluid tijdens het rijden in te stellen. 😀het nodige elektra is wel toegepast in de koplamp ziehier..

voorspatbord
ook heb ik vandaag een voorspatbord gemonteerd, het is een spatbord van een mtb geworden, namelijk de SKS shockboard CRUSHER carbon. ik vind het er zelf erg netjes uitzien en maakt het geheel compleet 🙂

[_]
en nog even voor de mensen die het verschil willen zien tussen mijn si en een std. si; wat een verschil!!!

4 oktober 2007 om 19:18 #273924nice, nice en nog eens nice
hoeveel kabel loopt er door je brom???
5km ofzo 😛
egt ruig hoe je alles maakt 😀
i love it 😀
aleen opschieten met het blok
4 oktober 2007 om 19:19 #273925leuk aat-racing! vindt die si wel wat hebbe, maar wat heb je op die andere si zitte haha?:P kenteken verloren ofzow
4 oktober 2007 om 19:30 #273926@ kennyvespa: jaah dat blok ben ik mee bezig , alleen moet er eerdaags eerst een std. blok op voor de keuring, daarna gaat het super blok erop:)
@ pier: tjah de kenteken…… tjah dies in beslag genomen , omdat ik die op mn citta had geschoeft 😛
4 oktober 2007 om 19:37 #273927Mooi zo,al het werk dat je gedaan hebt.Het word precies een UFO.
Maar ik snap nog altijd de bedoeling niet van die 2 stangen naast je brommer.En ik heb het ganse topic gevolgd.Knietje zetten in de bochten zal niet meer lukken.4 oktober 2007 om 19:47 #273928die stangen zijn bedoeld voor mij en mn bijrijder , om royaal onze voeten kwijt te kunnen, ter vervanging van de stepjes. en omdat deze stangen op ongeveer dezelfde hoogte zijn als de stepjes, zal zelfs het knietje in de bocht nog met gemak kunnen gebeuren 🙂

overigens oogt het erg laag op de foto’s omdat de brommer scheef staat door de puch zijstandaart, in het egt oogt het trouwens ook erg verlagend, heeft wel wat..4 oktober 2007 om 20:02 #273929@barry
Ik heb achterop gezeten en inderdaad je zit als een vorst echt niet normaal en ook keihoog lijkt mijn aerox wel daar zat je achterop ook heel hoog in de lucht.
4 oktober 2007 om 20:07 #273930Als je met die Si de weg op gaat wordt je meteen aangehouden! Hoezo gevaarlijk? 🙂 Wel mooi gedaan
4 oktober 2007 om 20:59 #273931wat ik trouwen vergeten was om te melden is dat ik in mijn koplamp een 50 WATT halogeen heb gebouwd!!!
en ja ik voel de vraag al aankomen.. die 50 watt kan ik makkelijk opbrengen met mijn 18 ampere accu 😛
ik zal die auto’s wel leren die met hun mistverlichting rondrijden op onverlichte landsweggetjes!!!!!:@:duivelik ga binnenkort ook nog stadsverlichting erin bouwen, maar dat komt later wel.. verdere informatie volgt later wel 🙂
*edit by myselfe*
de koplamp is trouwens laatst opnieuw gespoten, want die had wat krasjes , dus moest ff bijgeplamuurt worden..
je ziet niet eens dat ik em opnieuw gespoten heb omdat ik em in mat-zwart teruggespoten
heb.
4 oktober 2007 om 21:03 #273932ziet er heel erg mooi uit! Echt super vette brommer!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.