- Dit onderwerp bevat 575 reacties, 101 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 juli 2007 om 19:01 #272956
jaah ik zat zelf te denken een kitje over de scheur, ik heb nog industrieele scheepsbouw kit liggen dat dicht en lijmt een compete boot bij elkaar(en is zeer benzine en temperatuuur bestendig( je kunt er zelfs een tank mee dichten)
23 juli 2007 om 19:03 #272957Haha tom tom alex 🙂
The all seeing alex eye :bier
Wel zaad van je blokje , de schuur loopt echt helemaal door het carter heen.
24 juli 2007 om 20:50 #272991zo vandaag heb ik een leuke aankoop gedaan.. ik heb een nieuwe kolomboor opgehaald!!!
omdat ik in mijn krukas een gat moest hebben , en ik alles zelf wilde doen heb deze opgehaald :
nou mocht het wel weer zo wezen in dit koude kikkerlandje dat precies op het moment dat ik net lekker aan het boren ben in de krukas, het opeen begint te regenen en ik alles kon gaan ontruimen wat er buiten stond , zodoende heeft mn kruk voor vandaag maar een half gat:P:D
ook had ik nog een foto belooft van de remhendels, bij deze:
24 juli 2007 om 20:57 #272993
N!CKseen mooi aanwinst

jammer dat het begon te regenen,dat is nederland hé:(
de remhendels zien er goed uit op je brommer=)24 juli 2007 om 21:32 #272997ziet er allemaal heel mooi uit! kicke!
6 september 2007 om 19:56 #273457zkr netjes maar hoeveel heeft ie intotaal al gekost?
7 september 2007 om 17:50 #273477Netjes alex 🙂 er mag binnenkort toch hopelijk wel een blok onder ik wil die 70 deps wel ff horen
7 september 2007 om 18:19 #273478
vespa =]Ziet er zekers wel vet uit AA-T RACING
ga zo door
edit aa-t:
aa-t RACING :boos9 september 2007 om 21:10 #273490@ ja-general: schrik niet, maar er is aan mijn si al voor meer dan 1500 euro verspijkert , en dan heb ik alles ook nog zelf gedaan ook nog..
jaa mensen jullie hebben al heeeel lang niks meer van mij gehoort.. er is dan ook niet veel gedaan aan mijn brommer .. het project ligt ff plat.
dit komt omdat de vakantie er tussen is gekomen( Ameland was egt te vet!!) ook heb ik daar mn vriendin ontmoet waar dus nu wat meer tijd in is gaan zitten dan in mn brommer..
maar desalniettemin begint alex 1 van deze dagen wel weer aan zijn brommertje en zal ik ervoor zorgen dat het eindelijk gaat rijden.er is nog genoeg aan te doen alleen wil er nu eerst ff voor zorgen dat het rijd. ik ben nu al bezig met het uitveilen van een carter maar dat is er de laatste dagen een beetje doorheen geschoten.. hier ga ik eerdaags weer mee verder..
wel heb ik goed nieuws!! de si wordt 29 NOVEMBER eindelijk gekeurt!!
ook heb ik direct een afspraak voor mijn gilera gemaakt die 6 DECEMBER de lul is 🙂
alleen heb ik met de gilera nog een groot probleem.. want die staat te logeren bij de pliesie :S in vries (fucking 30 km van me huis vandaan) ik ben voor veeeeeel dingen gepakt met dat kutding..
1: geen certificaat
2: geen verzekeing
3: vervalste kentekenplaat
4: te hard
5: geen verlichting
6: op 80 km weg rijden 😛 dus al met al denk ik dat ik wel weer een eurie of 500/600 armer ben , maarjea een hobbie mag wat kosteh:Peerdaags zullen er weer updates komen, want alex stopt cker niet met tunen , want de vespa is mijn leven!!!
9 september 2007 om 21:41 #273491wow, een heel verhaal 😛
een vriendin hebben is zeker belangrijk! een vespa kan veel met je doen, maar lang niet alles! 😛
500/600 euro.. what the fuck, das effe klote zeg.. als ik zo een boete had kwam ik alles het verkopen 😛en je bent niet je brommer kwijt omdat je harder als 70 km/h ging? heb toch gehoord dat als je harder als 70 gaat en je gepakt word dat je je brommer kwijt bent..
9 september 2007 om 21:58 #273492
sjaak trekhaakblijft een mooi ding;)
is wel jammer van die boete ,want voor 500/600 euro kun je een boel andere dinge doenkeep on tuning:)
9 september 2007 om 21:59 #273493Jammer we hadden hem er allemaal nog zo voor gewaarschuwd …. hij heeft nog mazzelgehad
Alcohole controle en hij was nog 400 euro verder , zatte henkie :bier
Waar was je gister alex :no
10 september 2007 om 20:12 #273500@diac: ik neem aan dat je weet dat ik op mn gilera ben gepak op een 80 km weg dat ding rijd zelf maar een kmtje of 50. maar ze hebben em gelukkig niet eens op de rollerbank gehad 😛 mijn geluk 😉
@ hanssie: jaja ik weet altijd erg nuchter over te komen tegenover oom agent, maar ik had me toch een sloot alcohol op, dat apparaat zou op hol zijn geslagen!!!!!
updatje: me deps poortje is nu eindelijk uitgeveild , nu de rest nog van het carter.
als het hele carter klaar is maar ik ff foto’s, maar ik zeg er nu al bij dat die deps poort extreeeeem is 🙂10 september 2007 om 20:15 #273501nou dan ben ik wel benieuwd naar dat poortje;) laat die foto’s maar komen:D
10 september 2007 om 20:16 #273502AC RACING :
80 km wegow, dus je bent gepakt op een stuk weg waar je niet eens mag komen.. d8 dat je 80km/h had gereden 😛
maarja.. nog steeds zonde geld 🙁 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.