Vespa-Ciao.NL
:: 90 mm of hoger

Home Forums Mening & ervaring Poelies 90 mm of hoger

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

sjefke :
      mijn ciao trekt egt poep
      ze zegge dat een 95 beter trekt blablabla….
      maar vanuit stilstand kom ik echt niet weg:?
      dus k probere een poulie 105 erop te zette past die niet:(
      zal t wel beter gaan met andere trekveertjes op mijn setup?
      zoja welke zullen het best zijn voor mij?

Misschien zuigerveren eens vervangen, contaktpunten stellen. Je uitlaat is ook niet echt voor trekkracht gemaakt.

sjefke
      Bijdrager

Edjuh :

sjefke :
        mijn ciao trekt egt poep
        ze zegge dat een 95 beter trekt blablabla….
        maar vanuit stilstand kom ik echt niet weg:?
        dus k probere een poulie 105 erop te zette past die niet:(
        zal t wel beter gaan met andere trekveertjes op mijn setup?
        zoja welke zullen het best zijn voor mij?

Misschien zuigerveren eens vervangen, contaktpunten stellen. Je uitlaat is ook niet echt voor trekkracht gemaakt.

oke maar trekveretjes helpen ook wel een beetje tog?

vesparijder
        Bijdrager

hoi, ik had s een vraagje, ik heb een DR evo met 80mm poulie en groene polini trekveren. als ik 90mm poulie eronder zou zetten, krijg ik dan overtoeren?

leon ciao
          Bijdrager

ik zou absoluut geen 90 pakken. ik zou eerder voor 70 poeli gaan, of anders je 80 houden
            met 90 kan het zijn dat je overtoeren krijgt ja 😉

foad
            Bijdrager

zou een poeli 95mm op een vespa ciao mix passen???
              en wat zijn de voordelen.

want hij heeft geen kracht niet alleen bij optrekken maar in geheel zou dit hiermee verbeteren ik heb nu een 55mm

VespaAvanti
              Donateur

Ik zou een poulie 95 monteren.
                Dan trekt hij goed en haal je voor een 50cctje toch nog een mooie snelheid:thumb

hansieb
                Moderator

Btw ik zie net dat dit het meningen en ervaringen topic ! graag dus meningen en ervaringen dit zijn allemaal vragen….

Ruim direct het topic maar ff op.

foad
                  Bijdrager

okej excusses

kunnen de gene antwoorden op mijn vragen geven in topic mijn ciao heeft geen trek kracht bij vespa ciao

nogmaals excusses

eddie
                    Bijdrager

ik heb me een 105mm maar moet het frame ( waar de kappen overheen komen ) een beetje groter maken anders past die niet morgen ga ik testen hoeh hij trekt en hoe hard die gaat.

foad
                      Bijdrager

jha dat wil ik graag van je horen haha ben benieuwd s6 alvast

eddie
                        Bijdrager

foad sorry da tik nog zo laat reageer. De v-snaar die ik erbij heb gekregen paste niet, omdat de dealer die voor een citta had bestel, ben dus weer daar geweest voor kortere 10 keer door geprobeert en weer ruilen voor v-snaar die paste ( ik ben niet naar daar gegaan omdat toen veel controlese waren in ons dorp) en paar dagen erna ben ik naar die dealer gegaan en toen bleek dat geen een paste en de dealer zij dat ik het blok gewoon naar voren moest doen. en daarvoor hij ik hem nog niet kunnen testen . ps ik zou geen 105 mm kopen of je moet van zagen in frame houden. ik heb al wat eruit moeten halen voor de past.

foad
                          Bijdrager

okej haha is goed eddie bedankt dat je nog effe reageerde haha.

mijn brommer doet het inmiddels was wat met mijn sproeier hij doet het goed en top is best hard geen idee hoe hard precies majah.
                            wel is het trekken wat minder maar heb een poeli 55 en heb nu dus een 80 besteld ben benieuwd of het wat is.

dan heb ik nog een vraag::: 3zelfs

1 is het normaal dat het plaatje waar mijn voeten op staan warm word.

2 is het normaal dat als ik op de top ga de motor voel trillen onder me voeten????

3 en scheelt het veel als ik van 55 naar 80 poeli ga???

gr foad

VespaAvanti
                            Donateur

Zoals hansieb een paar posts terug ook al zei, dit is een meningen en ervaringen topic, GEEN vragen topic:!
                              Stel je vraag dus ff op de goede plaats;)

AMVC
                              Bijdrager

Ik rijd momenteel met een 105 poelie en trekt best lekker 🙂

dennish
                                Bijdrager

ik heb laatst een 80 poelie met een 940 v-snaar gekocht.
                                  ik die dingen erop zetten, eitje.
                                  ga ik rijden, komt dat ding niet een vooruit!
                                  mijn poelie aan de voorkant(of hoe dat ding dan ook heet)pakte die v-snaar helemaal niet.
                                  alleen als ik heel rustig gas en hem rustig laat optrekken kom ik vooruit.
                                  dus ik maar weer mijn fijne 95 poelie erop gezet!!!!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.