Vespa-Ciao.NL
:: 80cc uitlaat?

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten 80cc uitlaat?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

19INCHciao
    Bijdrager

polini sp
      ninja ushine
      proma circuit

altijd hard mee gerede ( en die ninja rijd echt wel HEEL erg goed ) kwestie van GOED afstellen.

met me broers ciao met sp 1313 80 speedengine 110 auto teller vw lupo !

citta
      Bijdrager

ik heb net leo handmade leo krul en polini sp geprobeert op mijn polini evo blok met polini 46 mm
        op aanraden van mensen op deze site en ik blijf mooi bij mijn leo krul
        de beste van allemaal mischien 3 km langzamer maar 3x zo krachtig met optrekken

maar zo heeft iedereen zijn mening en volgens mij zijn der hier veel die het alleen van horen en zeggen hebben
        niet zelf meegemaakt dus
        gr martin

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

alleen je uitlaat veranderen en niks aan je vario afstellen schiet je ook niks mee op,
          een leo krul is sterk op lage toeren, je hebt waarschijnlijk wat zwaardere rolletjes erin dus blijft hij op lage toeren lang doortreken.

de andere uitlaatjes zijn wat hoogtoeriger, dus moet je je vario ook afstellen.

niet voor niets zegt iedereen dat een leo krul 2x niks is, en een handmade/polini sp bijv beter.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

hansieb
          Moderator

Wat ik heb gemerkt is de calibrata gewoon echt een dikke beuker op 80cc 🙂

Flick rijd met die circuit en ik heb het gevoel dat dat gewoon niet echt voor 80cc is, op een speedengine met 46 polini en pully rijd de circuit op top gewoon niet fijn hij houd gewoon in.

Hopelijk nog eens wat testen als bij flick de cali eronder past kunnen we dat eens teste.

Loek
            Bijdrager

Top one op polini 46mm zou het opzich toch goed moeten doen? Ik zie hier dat steven stepje d’r niet zo tevreden mee is.

citta
              Bijdrager

herr flick ik heb wel verstand van brommers vario enz ik ben 29 ik heb ook alle gewichten wel liggen van 3,9 tot 9,4
                en brommers ik heb ze zowat allemaal gehad scooters heren brommers ciao si alles
                en dat mijne niet hard genoeg loopt ligt niet aan de uitlaat maar me vertanding van mijn vario nu niet meer ik heb gister
                malossi vertanding gekocht(cor hamstra)
                ik heb nu top one op mijn 80 evo gehad
                polini sp
                en leo hand made
                en leo krul
                die steekt er dik boven uit die 3 of 4 kilometer snelheid is niet veel als je
                nagaat dat de trek kracht met de helft vermindert word

maar ik zeg het nog een keer iedereen heeft zijn eigen voorkeur
                en zoals je hier boven ziet van horen en zeggen
                gr martin

Crullie
                Donateur

He Martin,

Hoe hard loopt ie nou dan ? 😕
                  ff raceje doen, see you.

TICKLING BARN

hansieb
                  Moderator

Top one lijkt me maar niks op een 46mm

Op 43mm’s rijd die al minder fel dan een proma circuit.

citta
                    Bijdrager

is goed van leeuwenborg naar de stad haha
                      ik heb niet eens mijn 80 ik rij dr weer met belgische carters en leo krul
                      trekt nog steeds goed op en door gaat nu al sneller dan die 80 evo
                      vertanding werkt redelijk
                      gr martin
                      ps top one vind ik ook niks op 46 polini was mijn eerste uitlaat op 80cc en vario

leovinci rider
                      Bijdrager

:conik had ook ef een vraagje. Een leovinci Circuit (krul), is dit een gescchikte uitlaat voor een 80cc polini speedengine. Om dat ik dit blok al had en deze uitlaat erbij heb gekocht. Anders moet ik een nieuwe uitlaat halen voor mijn 80cc (ik had al een polini SP in gedachte

M.V.G. leovinci rider

leon ciao
                        Bijdrager

leovince krul is absoluut niet geschikt voor 46 mm polini in combo met speedengine, meer voor 50 cc of minder snelle 60 cc [denk aan de 60 dr , Paiwai, enz]
                          voor op jouwn setup zou ik eerder gaan voor een proma circuit, simonini racing, ninja usine, polini sp, maar in ieder geval geen leo krul 😉

barry
                          Donateur

Gewoon een proma SUMMIT erop.Dat is knallen op de wallen.

JayL
                            Bijdrager

barry :
                              Gewoon een proma SUMMIT erop.Dat is knallen op de wallen.

kom je nooit tegen 🙁 ik ben der ook op zoek

KennyVespa
                              Bijdrager

malossi too bad 27mm 😀 zoon mooi geluid en egt uber veel trekkracht, en gaat ook zeer lang door

st3yn
                                Bijdrager

Simo racing, Simo Calibrata, Polini SP, Ninja, Malossi Too Bad, Leo HM. Genoeg keuze :thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.