Vespa-Ciao.NL
:: 80cc speedengine knalt naar en stotterd

Home Forums Techniek Problemen oplossen 80cc speedengine knalt naar en stotterd

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

djjk
    Topic starter

hallo ik heb sinds pas me 80cc speedengine op me vespa gedaan ik gaan rijd en veel toeren gemaakt nu op eens knallen en stotteren ik dagt hmm bugie kapot ik nieuwe gehaald nog steeds maar nu doet die het ook bij een laag toeren tal

joey636
      Bijdrager

probeer in het vervolg a.u.b. met … en ,,,, te werken.
        vervang je condensator maar eens

barry
        Donateur

djjk :
          hallo ik heb sinds pas me 80cc speedengine op me vespa gedaan ik gaan rijd en veel toeren gemaakt nu op eens knallen en stotteren ik dagt hmm bugie kapot ik nieuwe gehaald nog steeds maar nu doet die het ook bij een laag toeren tal

Nog nooit van …..en,,,,,,,,gehoord?En leer aub zonder fouten schrijven.Als je 8 jaar oud bent heb ik daar echter begrip voor!

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

idd op de spelling letten

@ontopic, ik denk je koppakking kapot

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

djjk
            Topic starter

ja maar als me condensator oud is dan heb ik me bobine dus ook te veel spanning gegeven tog?

AA-T
              Sleutelbeheerder

djjk :
                ja maar als me condensator oud is dan heb ik me bobine dus ook te veel spanning gegeven tog?

daar kan je bobine makkelijk tegen, sloop zo’n ding maar eens, dan zie je waarom..
                ik had een soortgelijk probleem met speedengine en 80cc.. klinkt miss heel stom
                maar als je NGK bougies gebruikt, stap dan eens over op een CHAMPION, was het probleem vreemd genoeg bij mij mee opgelost

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.