Vespa-Ciao.NL
:: 80cc polini koppakking klapt er steeds uit.

Home Forums Techniek Problemen oplossen 80cc polini koppakking klapt er steeds uit.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Dat de pakking op deze plek scheurt is idd bekend, alleen is het volgens mij onzin dat het probleem word opgelost met een malossi kop. Dit is dan gewoon puur geluk,je aanleg vlak moet idd 100% zijn van zowel je kop als cilinder.Ik heb namelijk ook ditzelfde gehad en heb ook toen de malossi kop gemonteerd en ook toen scheurde de pakking tot twee keer toe. Na het vlakken van de cilinder heb ik gewoon weer de polini kop gemont en was het probleem opgelost.

Anoniem

op mijn kopje zat bijna geen vlees meer om te vlakken, dus rij ik nu met een dubbele pakking dat werkt ook.
        ook ben ik erachter gekomen dat je het kopje er een beetje scheef op moet zetten, anders sluit ie niet mooi aan op de cilinder. dit polini kopje heeft ook erg veel speling ivm de tapeinden.

aan de foto te zien heb jij ook bijna geen vlees meer om te vlakken. nu ik de foto’s nog eens goed bekijk valt me op dat het precies dezelfde plaats is waar hij bij mij ook klapte en steeds lek ging:?

ik heb hem nu eindelijk fatsoenlijk lopend dus nu blijf ik er vanaf. ik weet niet of het verstandig is om jou kop nog eens te vlakken, ik zou het gewoon eens proberen met een dubbele 46mm pakking en het kopje er een beetje scheef opzetten (schuin naar rechts, zodat ie mooi aansluit)

succes:thumb

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.