:: 80 mm poulie+ snaar wil er niet op
-
ik heb een snaarset gekocht voor bravo/citta met een 80mm poulie + bijhorende snaar. Mijn blok staat voledig naar achteren maar ik krijg er aan geen kanten die snaar en poulie op. Het middelpunt van de poulie komt +- 0.5 cm te kort om de klok te komen. :s weet iemand wat ik nog kan verzetten of doen ??
dank
FonSBijdrager
heb je wel waarschijnlijk 2 man voor nodig;
je poelie bevestigen, en dan de snaar over de poelie trekken door het achterwiel rond te draaien.
edit: of een langere v-snaar kopen… 😉
EdjuhBijdrager
Het hoort toch prima in je eentje te doen te zijn, als het te moeilijk gaat is de snaar gewoon te strak.
Leg je snaar om je koppeling, en gedeeltelijk op je poulie(boven), dan draai je de koppeling naar links terwijl je met je rechterhand de snaar begeleidt, dan moet hij er met een klein beetje moeite er mooi strak(niet TE dus) omliggen.
succes!
FonS :
heb je wel waarschijnlijk 2 man voor nodig;
je poelie bevestigen, en dan de snaar over de poelie trekken door het achterwiel rond te draaien.
edit: of een langere v-snaar kopen… 😉
dat met 2 man hebbek al geprobeerd ^^ nuja poulie bevestigd en vanboven snaar erop gelegt en dan geprobeerd rond te trappen 😀 stond gwn blokvast :s blijkbaar is het klokje ook niet te verzetten! :<
Nu hangt ie nog lkkr strak, zou het kunnen dat ik een hogere top heb als die snaar een beetje ingereden is ?
Welke snaar stond er dan eerst op als het een 95 was dan zul je wel een iets hogere top halen. Maar veel verschil zal dat nu ook weer niet uitmaken denk ik.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.