:: 80 cc blok inelkaar zetten?
-
hoihoi
ik heb nu al wat redelijke ervaring opgedaan.
zit er aan te denken een 80 blok(projectje) te beginnen.
hierbij dacht ik aan ninja heb ik ook op mijn peugeot fox gehad, 13/13, malossi filter, speedengine, en een athena 80cc, met 80 poelie.
wat vinden jullie hiervan wat zal mijn top zijn en heb ik veel trekkracht.
greats william
-Roy-Bijdrager
heeft maat van mij ook, gaat wel redelijk hard, hij had op zen citta een top van 75 dacht ik en hij trok redelijk op, maar hij had toen nog beetje dipjes enzo dus was nie optimaal
okeey
jah want ik vind het best duur dus jah.
weet het niet zeker zou ik misschien beter toch gewoon een 70cc tje nemen.
het gaat mij vooral om echte trekkracht.
welke zou ik dan beter kunnen nemen.??????? buget voor 70 cc max 100 euro.
greats william
om trekkracht gaat het dus?
gewoon een speed engine met 13/13, en een 80cc polini cilinder pakken en een top one of polini sp, die cilinder is egt een beukcilinder trekt egt beestachtig
jah eigenlijk wel
maar ik heb niet zo heel veel money. dat is een beetje het probleem. ik wil best graag een speedengine met een 80cc. maar het duurt ff voordat ik alles bij elkaar heb om het te kopen. wat is een goede cilinder op een origineel carter ( wel geveild) met veel trekkracht.
ook niet te duur.
greats william
EdjuhBijdrager
Je kan ook je carter uit laten kotteren door barry, dan past er een 46mm polini in en hoef je geen speedengine te kopen.
Of je koopt een 70DR(43mm), die schijnt ook goed te trekken en snel is hij zeker.
-Roy-Bijdrager
of je koopt 70cc DR is maar 60 euro en veilt je cartertje uit ja, dan trekt ie lekker met bijbehorend uitlaatje, mss nog vario want je bespaart toch weer wat met die 80cc en speed engine.
dan trekt ie lekker hard
ik weet genoeg. denk dat ik gewoon die dr neem.
80 cc kan altijd nog.
bedankt allemaal
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.