Vespa-Ciao.NL
:: 70cc op kickstart?

Home Forums Techniek Opvoeren 70cc op kickstart?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jamai
    Topic starter

dag allemaal,

mijn vraag is dus past een 70cc dr op een kickstart blok. en zit alles er bij wat hier op de foto staat??

ik heb nu namelijk zo een rare cilinderkop zonder gat voor me decompreccie kabeltje. en er moest al een stuk van de cilinderkop af om hem in me blok te krijgen.

dus mijn vraag past deze er zo onder zonder aanpassingen en past me cilinderkop er dan nog op??

groeten mike,

Edjuh
      Bijdrager

Je bedoelt dat je blok niet in je brug pastt omdat je een bravo kop had? ik snap niet wat je bedoelt.

Ja het past.

Jamai
        Topic starter

nee het is zo de cilinderkop die in de brug zat past niet onder mijn ciao maar heb er nu wat vanaf geslepen en nu past het wel. maar past een 70cc er zo onder zonder aanpassingen??

SjoerdCiao
          Donateur

een 70cc past zonder aanpassingen onder een vespa ciao, ik heb ‘m zelf ook eronder.

Jamai
            Topic starter

op een kickblok met een rare cilinder kop he?

SjoerdCiao
              Donateur

waarom koop je je dan niet een andere cilinderkop, ik heb hier nog een 50cc cilinderkop liggen met decompressiesetje en bougie, pm me maar als je intresse hebt;)

Jamai
                Topic starter

ja maar dat is toch niet nodig het is een kickstart he dus decompressie kabel heb ik niet nodig maar ik moet weten of die cilinderkop op die cilinder past

SjoerdCiao
                  Donateur

ja wat voor cilinderkop heb je, maak eens foto’s, zo kan niemand je helpen.

RiPe
                    Bijdrager

Ja dat past gewoon, is een std kop maar dan met de decompressie dicht.

Jamai
                      Topic starter

oke hier heb ik wat aan dank je wel.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.