Vespa-Ciao.NL
:: 70cc gekloot

Home Forums Algemeen Oude topics 70cc gekloot

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HELLRAISER
    Topic starter

We heben 2 vespaatjes staan en met beide wilden we wat meer prestaties uithalen en dus hebben op beide een dr evo 70cc gelegd op de een een 10pen en de ander een 12pen maar we krijgen beide niet gestart terwijl ze van tevoren met 50 en 60cc wel liepen.

moeten wij misschien iets veranderen wat wij niet hebben gedaan , we hebben op beide :
      13.13 carb liggen de een heeft een 65 sproeier de ander een 72. De uitlaten zijn : ninja usine en een polini top one
      op beide een malossi luchtfilter

Als iemand een idee heeft waar het aan kan liggen laat ons dan aub snel wat weten.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

het pijltje die bovenop de zuiger zit welke kant wijst ie op ? ik denk dat je namelijk je zuiger verkeerd om hebt..

Als je door je uitlaatpoort kijkt en je schijnt bij zie je dan spoelpoorten in je zuiger voorbij komen ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

HELLRAISER
        Topic starter

Pijl naar onder natuurlijk naar uitlaat kant.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

alleen de cilinder vervangen en verder nix ??? nieuw bougietje al geprobeert ? pakkingen goed?

en dat natuurlijk is dat niet beetje een dom antwoord, ik ben hier om te helpen 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

HELLRAISER
            Topic starter

Jaja weet ik maar dat kan tog niet normaal zou zn 70cc ding tog moeten lopen maar nu zou ik het kunnen begrijpen als we op 1 vespaatje 1 foutje hebben gemaakt,maar tog niet op 2 vespaas ?
              Pakingen zijn goed en nieuw heb ik ook een aantal van geprobeerd metaal en papier zeg maar , welke warmtegraad van bougie kunnen we het beste nemen heb al een 7 en een 8 geprobeerd.

joey636
              Bijdrager

niet dat jullie niet op letten ofzo maar ik denk dat jullie bij allebij de brommers een klein foutje hebben gemaakt kijk eens na of echt alles goed zit ik heb dat ook gehad 1 week lang vanalles geprobeerd niks werkte en toen heb ik hem nagekeken had ik de stekker in de cdi niet goed aangesloten die zaten verkeerd om.
                het klinkt mischien stom maar het zijn meestal maar kleine foutjes
                waar woon jij dan ergens als je uit limburg komt?

succes ermee

HELLRAISER
                Topic starter

Tja er zit helaas nix anders op dan nog maar 1x alles uit elkaar halen en over nieuwe doen.
                  Maar gister merkte ik ook dat mijn carb steeds lekt eerst bij de benzine slang onder en daarna uit de aansluiting bij het lucht filter ,maar dit is maar af en toe.

En ik woon in Echt op de Slek:lol

R.oel !

och jij, ben k gister nog geweest 😛 bij van Buggenum ken je wss wel. offtopic sorry 😛

maar loop gewoon ff alles na, t kan echt niks groots zijn hoor ..

Timmetje
                    Bijdrager

Vonkt ie?(neem aan van wel) en heeft ie compressie? staat ie niet te rijk of te arm? (of zuiger verkeerd om wat bij vespa’tjes kan)

HELLRAISER
                      Topic starter

Jaja das nu juist het vage want hij heeft altyd gelopen met 60cc en de andere met 50cc .Maar ik ga zo meteen hem weer helemaal uit elkaar draaien .:(Mssh dak tog iets te snel gezegt heb dak de zuiger goed heb zitte maar lijkt me stug dat k dat bij beide Vespaatjes fout heb gedaan.

HELLRAISER
                        Topic starter

1. Hij vonkt goed.
                          2. Compressie genoeg.
                          3. Ja hij krijgt benzine.

Ma hij verzuipt me nu de hele tijd waar kan dit aan liggen?
                          Er zit een 65 sproeier in is dit dan te groot?:o
                          Of is er iets mis met mijn carb.?
                          En welk warmte graad bougi moet ik gebruiken?

G-no
                          Donateur

welke kleur heeft de vonk?
                            warmtegraad 7 is goed

HELLRAISER
                            Topic starter

Blauw achtig.
                              En om ff te melden de zuiger zit tog goed pijp wijst naar de uitlaat.

joey636
                              Bijdrager

pak een kleinere sproeier of probeer eens zonder filter of zonder uitlaat werkt ook wel eens hoe heet jij dan eigenlijk?

HELLRAISER
                                Topic starter

Ik heet Stef, ma k vraag me af he was jij die Joey die laatst met Job en Roy over de kermis liep:?.
                                  Nn wat voor sproeier raad je aan kan ik die nog ff gaan halen .

EDIT:

Ik heb nu gerent met 58 sproeier zonder choke met choke
                                  zonder filter met filter zonder uitlaat allemaal niet gelukt.:?
                                  Hij blijft verzuipen:p.
                                  Moet er mssh iets gebeuren aan de ontsteking?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.