Vespa-Ciao.NL
:: 70cc Dr Evo VS 70cc Zeta

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 70cc Dr Evo VS 70cc Zeta

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Als je er goedkoop aan kunt komen is een DR50 een erg leuke cilinder. Zeker vermogens winst, en zeker snelheids winst. Icm leo krul / proma is het goed rijden:)

DR70evo kun je ook langzaam mee rijden, Ik haal nu de 47 maar trek wel flink hard op:D

Het schijnt alleen dat de DR70evo vastloper gevoelig is:(…. ik hoopt natuurlijk van niet.:P
      DR50 heeft een vriend van mij minimaal 2000km mee gereden, en de eigenaar voor hem vast ook nog meer. Totaal geen problemen ermee gehad:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Edjuh
      Bijdrager

Met een 95 poulie heb je natuurlijk veel meer kans op die warm/vastloper. Rijdt ook voor geen meter vind ik, zo’n snel ding met zo’n lichte vertanding(op top tenminste).

Behalve als je een std uitlaat hebt.

KennyVespa
        Bijdrager

ArvidW :

“Het schijnt alleen dat de DR70evo vastloper gevoelig is:(…. ik hoopt natuurlijk van niet.:P
          DR50 heeft een vriend van mij minimaal 2000km mee gereden, en de eigenaar voor hem vast ook nog meer. Totaal geen problemen ermee gehad:)”

Het is juist andersom de 50cc dr is vet vastloper gevoelig vriend van me hat hem ingerden en na 1000 km boem vastgelopen, ik heb nu al zeker 4000 km met mijn evo gereden en geen probelemen gehad, geen warmloper , vastloper, helemaal niks, aleen de zuigerveren moeten vervangen worden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.