Vespa-Ciao.NL
:: 70cc DR Evo loopt niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen 70cc DR Evo loopt niet

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tombie
    Topic starter

Ik heb m’n 2e handse 70cc DR evo er opgezet, waar geen krasjes of mankementen zichtbaar bij zijn. Ik heb een nieuwe malossi cilinderkop er bij gekocht, met nieuwe pakkingen en al. Wat er al op zat was een malossi luchtfilter, 13/13 carburateur en 58 sproeier, en een leovinci krul uitlaat.

Toen de cilinder erop zat, liep die niet harder. Toen heb ik de originele carburateur er op gezet met de 58 sproeier en toen liep die 50 km per uur. Heb ook de originele sproeier geprobeerd maar die was weer te klein.
      Weet iemand wat er mis is? 😕

reiniero
      Bijdrager

ik zou eens een grotere sproeier erin doen een 66 zou het wel moeten doen;)

Tombie
        Topic starter

Ja zal het eens proberen, maar ik heb nu een 58 sproeier, en hij loopt niet harder. Zou een 66 sproeier dan zo veel verschil maken dat ie 15 km per uur harder loopt?

reiniero
          Bijdrager

ja..

PoliniCitta
            Bijdrager

je hebt je carters ook niet gevijlt zie ik aan je setup dus harder dan 60 zal je niet gaan.,,,,

Juulie
              Bijdrager

Hoezo dat is toch meer voor het optrekken (je bedoeld de inlaat toch)?

timbeckers
                Bijdrager

ik met ori uitlaat .. 70 dr evo.. std carters .. 13/13 .. malo filter reed ik met een 69 sproeier 😉 dus die kan je es probere :).. hij loopt perfect bij mij :p

timbeckers
                  Bijdrager

inlaat is voor optrekken en snelheid .. er kan meer gasmengsel erdoor 🙂 dus sneller en meer optrekken .. tog?

!Japieoh!_!Ciao!

timbeckers :
                      inlaat is voor optrekken en snelheid .. er kan meer gasmengsel erdoor 🙂 dus sneller en meer optrekken .. tog?

Jep

hulsberg
                      Bijdrager

je kan egt wel 65+ halen met standaard carter, meot je wel adnere poulie kopen, ik zou eens een 68 sproeier probere, heeft een vriend van me ook gaat nu 65+

ArvidW
                        Donateur

Met bromcarters is dat idd te halen, maar met CP snor carters kun je daar alleen maar van dromen (of je moet wel hele kleine pully hebben + bagger optrekken :con)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno
                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.