Vespa-Ciao.NL
:: 70 cc DR topsnelheid?

Home Forums Techniek Opvoeren 70 cc DR topsnelheid?

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiaoLars
    Bijdrager

kan je beter de gianelli halen, die is beter toch

joelciao
      Bijdrager

eeey
        als je mij je brommer brengt kan ik hem je wel ietsjes sneller maken

zoals: bromklok,andere uitlaat

pm me ma
        gr

Anoniem

nou hij hoeft niet sneller, het is enkel dat deze uitlaat gewoon te ver heen is, hij is helemaal geroest en zit tevens met een (lelijke) beugel vast aan de schokbreker bevestiging. hij maakt ook echt een dik tering lawaai. Het is dus echt alleen dat ik minder lawaai wil(minder opvallen dus) maar toch nog lekker blijven rijden. een sito plus voldoet hieraan of zijn er betere(goedkope) uitlaten die hieraan voldoen?

tnerual
          Bijdrager

jez ou de uitlaat geheel kunnen opknappen, en nieuwe demperwol montere, 😉

Anoniem

nee, opknappen zal moeilijk gaan haha, hij past sowieso niet mooi op de uitlaat van de cilinder, en heb hem proberen dicht te maken met gungum, maar dit werkt ook niet helemaal top. maar een sito plus, hoe moet ik me dat voorstellen, zou die dan even goed rijden?

JP
              Bijdrager

Heb wel een gianelli voor je, verkeerd in nieuwstaat. Dikkere bocht dan city power waardoor die lekker vlot gaat maar niet te veel lawaai produceert. (onderste uitlaat op de foto, incl. toebehoren)

Let op dat dit geen chat/verkoop topic word a.u.b.

tnerual
                Bijdrager

heb je foto van je uitlaat? Opknappen kan echt wel hoor waarschijnlijk 😉

Anoniem

Opknappen zou misschien nog wel kunnen, maar ik wil die uitlaat er niet meer op!
                    Hij is me te lomp en ik krijg hem niet goed bevestigt, dus ik wil gewoon een kleiner niet opvallend uitlaatje, zoals de gianelli hierboven bijvoorbeeld.

Tevens heb ik een vraagje:
                    Ik heb een nieuw frame gekocht, aangezien het oude frame helemaal is doorgeroest!
                    De papieren van het oude frame krijg ik in de loop dezer dagen(zijn opnieuw aangevraagd omdat ze kwijt waren) maar welke frame nummers staan op de papieren? Zijn dit de nummer onder de tank en boven het blokje, of is het de cijfercombinatie op het balhoofd?

virgil
                    Donateur

Normaal de cijfers die er zijn ingeslagen dus bij je balhoof als ik me niet vergis bij een cioa zitten ze
                      in de (brug of hoe je het daar ook wil noemen).

Ik las dat je caburateur los zat?

Maar de opening die zorgt voor de klemming wat groter met een zaagje of eender wat en dan het je meer
                      klem gebied.

Ik zou ook voor die 20 euro een city powertje kopen doet het leuk op een onbewerkte 70.

groetjes

Anoniem

bij mij in t balhoofd staat 0007 met een letter ervoor(B volgens mij) is dit niet t type?

Dylan
                        Donateur

Anoniem

ik neem aan dat er een bepaalde pagina is waar ik zou moeten kijken, zeg me even welke want zo krijg ik enkel de laatste pagina en daar staat niks erover!

Jarco
                            Bijdrager

Hij bedoeld dat we ook een kleine vragen topic hebben i.p.v. een topic voor al je persoonlijke vragen.

Anoniem

aaah op die manier haha^^
                                ja op t kreidlerforum had ik een topic met al mijn vragen en foto’s en verhalen,
                                hier is dat dus anders(:

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.