:: 70 cc dr evo uitlaat poort breekt voor 2de keer af
-
Hallo,
Ik heb laatst bij shaker een 70 cc dr evo gekocht uitlaat poort was afgebroken, en er door een profesionele man weer aangelast wil mijn uitlaat eronder hangen draai hem strak. Pang in 2 stukken. Nou heb ik een vraag ik wil er weer een nieuwe aan wat voor buisje bij de gamma of ergens op internet kan ik hier op vast maken zodat ik weer een nieuwe heb, of kan ik hier ook een van een std cilinder op vast lassen?
mg, Robert
een std uitlaat flens is 22mm een dr 70 heb je met 22mm en 23,5 als ik me niet vergis. als je 22mm flens hebt dan kan je van een std cilinder gebruiken
Een stuk stuur werkt prima, die zijn 22mm en van staal dus is dus niet zo bros als het gietijzer.
oke en is dat makkelijk te lassen z’on stukje stuur op mijn dr evo want het is wel gietijzer toch
Ja, werkt prima als je MigMag last.
Uiteraard wel ff van te voren het chroom eraf schuren.
JavadDonateur
Heb ik ook, dat heeft Heuvel er voor mij aangelast, is echt megasterk!
Kan ik gewoon een zware uitlaat aan hangen zonder ophangpunt aan de voorkant, dus alleen aan de demper en uitlaatpoort, blijft prima zitten.
Jammer dat die DR Evo na 15.000 km helemaal af is (misschien kan het met een opmaats zuigertje nog wel), nu wil ik een nieuwe halen. Ik heb wel andere cilinders maar die Evo is echt relaxt, dus bij de nieuwe zaag ik de uitlaatflens er gewoon af en laat er weer een mooi flensje aan lassen.
ritzeBijdrager
Ik heb dunwandige 22mm CV buis gebruikt op de cilinder van spindah.
En die zit er nog perfect op en ziet er nog prima uit.
@arvidW met een stuur is inderdaad een goed id, als je niks anders hebt dan he8)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.