Thanx ArvidW.
Maar we zijn eerst ook even bezig met de Polini nog. Heb nu een aangepaste cilinder erop zitten met een (jawel) uitlaat timing van 192graden. Ook de compressie is even opgeschroefd naar 1 op 16.
Gisteren even een 28mm mikuni vlak er op gezet. Nou de cilinder en uitlaat kan die 28mm wel hebben gelukkig. Nu heb ik alleen geen sproeier die groot genoeg is! zit nu een 220 in met de gasnaald op de bovenste stand,maar nog steeds een beetje bwoapp bij het gasgeven. Toch trok het wel even door naar zijn maximale toerental,en dat was weer meer als met de 24mm. Het is wel !onbelast! maar hij haalde de 14.300 toeren.
Daar zijn het sprinters voor. Waarom denk je dat die zijn koppeling vervaagt heeft 😉
Allemaal one-of-a-kind spul om mee te winnen. Dus dan wil je niet dat één of andere naäper jouw verbij komt met jouw idee 😛 Wat filmpjes betreft is dat niet anders.
Wij zijn hier heel makkelijk mee omdat er weinig competities zijn. Ga eens op het scooterforum kijken. Die zijn nog erger 😉
Was vergeten dat deze hier nog stond.. nu kan je lekker zelf updaten 🙂
@Diac, filmpjes zijn er wel, alleen van het blok net lopend, onder mijn puch, het zijn oudere filmpjes. FIlmpjes in actie vallen altijd tegen omdat het heel langzaam lijkt te gaan. Het beste kan je ze zelf in actie zien 😉
mooi frame hoor, alleen vind ik het meer lijken op zo’n kinder-customfiets dan op een sprintbrommer :con
als hij helemaal afgebouwd is ziet hij er natuurlijk heel anders uit
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.