Vespa-Ciao.NL
:: 7 OVC sprintpuch!

Home Forums Perso’s Andere merken 7 OVC sprintpuch!

10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

OVC#7

Thanx ArvidW.
      Maar we zijn eerst ook even bezig met de Polini nog. Heb nu een aangepaste cilinder erop zitten met een (jawel) uitlaat timing van 192graden. Ook de compressie is even opgeschroefd naar 1 op 16.
      Gisteren even een 28mm mikuni vlak er op gezet. Nou de cilinder en uitlaat kan die 28mm wel hebben gelukkig. Nu heb ik alleen geen sproeier die groot genoeg is! zit nu een 220 in met de gasnaald op de bovenste stand,maar nog steeds een beetje bwoapp bij het gasgeven. Toch trok het wel even door naar zijn maximale toerental,en dat was weer meer als met de 24mm. Het is wel !onbelast! maar hij haalde de 14.300 toeren.

LeMoN
      Bijdrager

Omg die kleuren combi is te geil voor woorden 😛

frf
        Bijdrager

netjes :D:D

Michel
          Bijdrager

Ben niet zo’n Puch man maar de combi is zeker heel erg mooi. Petje af :thumb

Moet er niet wat aangepast worden aan de remmen. Ik lees sprintpuch dus ga er vanuit dat hij best vooruit gaat 🙂

diac
            Bijdrager

ik wil eigenlijk wel eens filmpjes zien hoe het nou eigenlijk rijd.
              ons hier zitten opgeilen met die foto’s maar niks laten zien qua prestaties:lol

Michel
              Bijdrager

Daar zijn het sprinters voor. Waarom denk je dat die zijn koppeling vervaagt heeft 😉
                Allemaal one-of-a-kind spul om mee te winnen. Dus dan wil je niet dat één of andere naäper jouw verbij komt met jouw idee 😛 Wat filmpjes betreft is dat niet anders.

Wij zijn hier heel makkelijk mee omdat er weinig competities zijn. Ga eens op het scooterforum kijken. Die zijn nog erger 😉

LvDoni
                Topic starter

Heuj DJ, ook op Vespa ciao.nl? :thumb

Was vergeten dat deze hier nog stond.. nu kan je lekker zelf updaten 🙂

@Diac, filmpjes zijn er wel, alleen van het blok net lopend, onder mijn puch, het zijn oudere filmpjes. FIlmpjes in actie vallen altijd tegen omdat het heel langzaam lijkt te gaan. Het beste kan je ze zelf in actie zien 😉

OVC#7

Beetje kaal zo zonder blok,maar goed zo staat het er momenteel voor.

FonS
                    Bijdrager

mooi frame hoor, alleen vind ik het meer lijken op zo’n kinder-customfiets dan op een sprintbrommer :con
                      als hij helemaal afgebouwd is ziet hij er natuurlijk heel anders uit :thumb

dus ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat

Edjuh
                      Bijdrager

Bruut framepje wel!

10 berichten aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.