Vespa-Ciao.NL
:: 7 OVC sprintpuch!

Home Forums Perso’s Andere merken 7 OVC sprintpuch!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Ja dat is altijd heh, als alles gratis zou zijn zou het een feest zijn, maarja helaas pindakaas 😉

kansloos
      Bijdrager

lv doni: ja ik las het gister op de puch forum bij toeval. ma ik vind het wel een droge naam. Ik heb trouwens nog jullies ite gecheckt die ene gast 150m in 8.7(?) sec. opmaat uitlaat, powerbox, galardoni (schrijf je het zo?)enz.
        en hoop trouwens voor je dat je die velgen nog krijgt uitgericht wat me haast niet te doen lijkt ookal is alles genummerd en ze zatten ook vast emt nagels dus geen schroefjes waarmee je ze kan uitrichten.

en als je toch zoveel eraan uit geeft neem dan gelijk dit erbij:jet puch

maar ik heb een paar vraagjes..
        ken je goeie puch site(s) met info
        waarmee kan ik het best beginnen met tunen
        goede cilinders, uitlaat, carb?
        ps. ik ben berijd er wat aan uit te geven.

LvDoni
        Topic starter

@kansloos, klopt, 8.5 secondne pofzo op 150 meter. Ik mag er niet veel over zeggen, maar dat blok… dat is echt zo idioot aangepast! Die gaat echt heel hard.

En die Jetpuch, ook geweldig, alleen jammer dat hij niet rijdt.

Die velgen lijken mij niet zo`n probleem, maar we zullen zien. Het zijn geen spaken die je even strakker kan trekken natuurlijk.

En goeie puchsites, http://www.puchmaxi.nl, staat beknopte info op. Je zou het tuningdeel van puchforum gedeeltelijk door kunnen lezen, staat wel leuke info, en je hebt nog http://www.twostroke-tuning.nl (of .net), maar dat is vaak van een erg hoog niveau!

En goede cilinders, tjah, een 74cc gilardoni, maar dat kost flink geld. met een 70cc airsal kom je al een heel eind, in combinatie met een simonini en een 19mm gaat dat erg hard lopen!

Een 70cc airsal (of K-star.. ) kost je 50 euro, als je die wat gaat tunen kan je er heel wat van maken! Een vriend van mij reed er 90 mee, ongetuned en met 15mm. Een simonini uitlaat kost je 100 euro, maar dat is ook een godgruwlijk mooi uitlaat! En een 19bing valt op marktplaats ook wel te scoren!

Als je alles wat aanpast, dan moet je de 100 zeker kunnen halen! Mijn volgende project is met 50cc de 80 halen 😉 kijken of dat lukt :p

kansloos
          Bijdrager

ok bedankt voor de info. en die andere loopt ook wel lekker ff afstellen en dan met deze aan de slag.

LeMoN
            Bijdrager

LvDoni :
              Als je alles wat aanpast, dan moet je de 100 zeker kunnen halen! Mijn volgende project is met 50cc de 80 halen 😉 kijken of dat lukt :p

Dat moet lukken, mijn oom had ook een puchje die de 80 haalde met een standaard cilindertje 😛 ik weet alleen neit meer wat hij toen allemaal had aangepast maarja, hij reed het wel 😀 Dat was een van mijn eerste brommer ervaringen 😛 En toen gelijk al 80 gereden lol 😛

LvDoni
              Topic starter

Haha, nou ik denk dat dat wat overdreven is. Met een standaard cilinder haal je niet makkelijk de 80, zonder enorme aanpassingen. Tenzij je enorm zwaar vertand, wind meeh ebt en brug af gaat 😉 Maar misschien is het wel zo, ik was er natuurlijk niet bij 😉

Nouja, dan wil ik de 90 halen 😉

LvDoni
                Topic starter

Zo, ff een updeet:

Vind um erg gaaf worden!

J3sp3R
                  Bijdrager

RETEGEIL!
                    Vooral die Pitbike vork!

diac
                    Bijdrager

supermooi! achterbrug ook verlengt?
                      suc6 zal dit zeker blijven volgen!

kansloos
                      Bijdrager

diac :
                        supermooi! achterbrug ook verlengt?
                        suc6 zal dit zeker blijven volgen!

hij is iig verstevig, maar volgens mij is die die neit verlengt maar lijk het omdat de band nog mist.

en worden het die velgen ipv die andere. of waas dit als proef?
                        en die pitbike voorvork vind ik niet egt mooi, maar hij heeft wel iets als je snapt wat ik bedoel, en nu blijft je voorwiel ook goed omlaag bij een sprint:pest

LvDoni
                        Topic starter

Achterbrug is origineel qua lengte, er zit nog geen band om de velg, dus lijk hij erg lang. En er komen eerst 16 inch standaard puchvelgjes in, zoals de achtervelg op dat plaatje, en daarna de kriedlervelgen, als die gerestaureerd zijn 😉

en de pitbike voorvork, tjah de meningen zij nerover verdeelt, het lijkt wel heel dik in het echt! 😀

LeMoN
                          Bijdrager

Woooow, dat ziet er te bruut uit, krijg er een beetje het idee van een buikschuiver van door de grote van het blok enzo 😛

LvDoni
                            Topic starter

Jah precies dat vond ik dus ook. In het echt zie je het echt veeel en veeel beter, en lijkt het mooier.

Ben alleen nog niet helemaal uit over de kleur ..

LeMoN
                              Bijdrager

kleur moet je iets vets doen, knalgroenframe met die oranje velgen, maar wel andere velgen eronder doen!

hansieb
                                Moderator

Ziet er nice uit louwe 🙂 schijfremmie komt er ook op ?

Leuk spul allemaal ik zou em gewoon in een gare kleur gecoat hebbe.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.