Vespa-Ciao.NL
:: 65cc dr loopt niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen 65cc dr loopt niet

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maikel1dgb
    Topic starter

als ik mijn snor aan druk met een klein beetje á geen gas en choke dan doet die iets maar valt die weer uit.en als ik veel gas geef en hard loop dan pakt die aan maar valt dan naar 10 meter uit komt ook niet op toeren blijft gewoon zeg maar 3km/h maximaal terwijl ik vol gas geef rij met 13/13 carberateur met sproeier 56.

Anoniem

Probeer eens sproeier 68, dan is je probleem waarschijnlijk opgelost.

mixert
        Bijdrager

Als je hem net gemonteerd hebt, zou het ook nog kunnen zijn dat je zuiger niet goed zit, 180 graden gedraait zegmaar, dan komen je spoelgaten in de zuiger, uit in je uitaatpoort…. Loopt ook niet echt top

Maikel1dgb
          Topic starter

kan het daarom ook zijn waarom als ik volgas geef dat die net zo loopt als stationair en belabberd

Anoniem

Knal er eerst eens sproeier 68 in en speculeer dan verder…

woetie93
              Bijdrager

draai idd je zuiger eens om.
                Pijltje naar beneden (wijst dan enigzins naar de uitlaat)

@Vertigo hij zou het met deze sproeier idd ook belabbert doen, maar dit lijkt toch meer op een omgedraaide zuiger vind je niet? ;p

Anoniem

Het verschil tussen sproeier 56 en 68 is aanzienlijk groot, wat mij betreft groot genoeg om aan te nemen dat dit het probleem is.

Als hij nou gewoon eerst dat probeert hoeft hij niet z’n hele blok weer uit elkaar te slopen…

niek1992
                  Bijdrager

ik zou eerst maar eens een grotere sproeiermaat monteren. 58 rij je met een standaard cilinder & 13/13. dit is een 65dr. Zuiger zit waarschijnlijk gewoon goed om gemonteerd.

en als je het echt wilt checken, trek je alleen even de kop eraf. zie je het pijltje snel genoeg. maar ik denk dat dat niet eens nodig is!

Even de grotere sproeier monteren dus.

Javad
                    Donateur

Klinkt als een zuiger die verkeerd om zit. Maar die sproeier is idd ook veel te klein.
                      Ik ben het met Vertigo eens, eerst sproeier dan zuiger.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Maikel1dgb
                      Topic starter

het was de zuiger mensen bedankt hij mag dicht.

Anoniem

(Vergeet je niet je sproeier te veranderen? Anders naai je hem alsnog vast)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.