Vespa-Ciao.NL
:: 65 of 70 cc met een 105 poulie.

Home Forums Techniek Opvoeren 65 of 70 cc met een 105 poulie.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

alienxxl
    Topic starter

jah da klopt.
      nu begon herr flick laatst te vertellen over een vario voor de vespa.
      hier had ik nog niet aan gedacht.
      heeft iemand een complete vario liggen?
      op marktplaats staat een vario maar daar missen wat onderdelen.
      als ik een vario koop wil ik er wel één die helemaal compleet is.
      herr flick vertelde dat tonni er miss. nog één had liggen, dus tonni, als je er nog één hebt dan hoor ik het graag;)
      van andere mensen wil ik ook wel een reactie;)
      als ik de vario heb kan ik altijd nog kijken of ik een nieuw blok ga kopen.

Ciaofrank
      Bijdrager

vario zal niet helpen je benzineverbruik omlaag te brengen 😀 maar in jou vraag zeg je dat je niet te hard wil… nou dan moet je zeker geen vario gaan rijden, of wou je m gaan begrenzen ofzo…

Ties
        Bijdrager

hmm je zou gewoon es kunnen proberen met je 105 poulie, en naar een politie bureau gaan. Daar kan je hem op de roller laten zetten.
          Neem niet aan dat ze je dan een boete geven wanneer hij teveel aangeeft. Dat zou je dus altijd eens kunnen proberen>?

Raal
          Bijdrager

als je zegt dat je hem op circuit gebruikt is er niets aan de hand 😀 en met een grotere poulie heeft die mischien wel minder snelheid maar niet minder vermogen en daar wordt die helaas op gemeten:con

alienxxl
            Topic starter

ik ga idd gewoon es naar politiebureau want ik weet ut allemaal niet meer.
              krijg vanalles naar mijn hoofd geslingerd:P
              zo’n vario lijkt me nog steeds chill.
              harder of niet;)
              als ie maar autowheelies trekt hè:P

gielos
              Bijdrager

“”vario zal niet helpen je benzineverbruik omlaag te brengen maar in jou vraag zeg je dat je niet te hard wil… nou dan moet je zeker geen vario gaan rijden, of wou je m gaan begrenzen ofzo… “”

Na mijn ervaringen met vario ga je er altijd iets langzamer door, dit komt door de achternaaf!!

Ciaofrank
                Bijdrager

langzamer dan wat? een 105 poelie??

Raal
                  Bijdrager

een vario komt op z’n hoogst zo ongeveer op het zelfde neer als een 95mm poulie maar dat weet ik niet 100% zeker

gielos
                    Bijdrager

105 pouli ?

dat denk ik niet want dat is ook wel overdreven groot he!
                      Maar volgens mij past er niet eens een 105 pouli op je ciao.

Maareu ook al zal die passen, je zou er nooit lekker me rijden want je maakt dan gewoon uber overtoeren

Frenkie
                      Bijdrager

105 poeli past zeker. Ik heb er ooit eens eentje op gehad voor ff. Rijd neit echt fijn, want hij knalt bijna uit mekaar en ik haalde maar een top van 58kmh :S Trok wel ziek hard:P

En je kunt naar het politiebureau gaan zonder dat ze je een boete geven. MAAR dan mag je er niet op aan komen rijden. Je meot dus lopen er naar toe en ook weer als je weggaat.

gielos
                        Bijdrager

heej frenkie
                          had je daarme toch nog een top van 58 zeer netjes
                          Welke setup had je er toen verder onder zitten?

Maar ik denk dan dat ik me een beetje vergist heb, ik heb namelijk een citta. En als je daar met 105 gaat rijden, heb ik eens gedaan.
                          Noooh is echt niet normaal wat een toeren en trok alleen in het begin goed maar hij reed maar 20 km per uur

Frenkie
                          Bijdrager

De setup die links in beeld staat lag er toen onder.
                            Die 20kmh van jou komt waarschijnlijk door de kleine wieletjes en misschien had je nog een snorklok erin.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.