Vespa-Ciao.NL
:: 65 cc

Home Forums Techniek Afstellen 65 cc

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Cittabij
    Topic starter

Goedendag,
      Ik heb een 65 cc en 13/13 caberateurmey bromcat en klok  onder mijn citta gezet
      Maar nu 0,0 compressie en krijg hem niet aan de loop
      Wie heeft er tips?
      Eerder op een andere gezet ook geen geluid toen de orginele cilinder er maar weer op gezet

Biermobiel21
      Bijdrager

Pakkingen goed? Nieuwe koppakking gebruik? En zuiger goed om gemonteerd? (Pijltje naar de uitlaatpoort)
        En welke sproeier, luchtfilter en uitlaat heb je?

Wim
        Bijdrager

Vonkt ie?

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Variociao
          Bijdrager

Met originele cilinder loopt hij zeg je, ook zeg je geen compressie te hebben. Ik neem aan dat je bougie nat is als je die er uit haalt na ‘t proberen te starten. Er is dus waarschijnlijk iets mis met die cilinderkit, weet niet welke kit ‘t betreft maar zuiger moet op 1 manier gemonteerd worden zoals hierboven al vermeld. Al helemaal belangrijk met kits die meerdere spoelpoorten ook in de zuiger verwerkt hebben. Zuigerveren gemonteerd? Koppakking nieuw? Voetpakking juist gemonteerd? Blijft je compressiestift niet hangen en was die te strak gemonteerd?

Bromsnor
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.