- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door bobbie88.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 november 2006 om 14:54 #192655
en je zuigerveren hebben niet te veel speling en ze zijn nog goed.
8 november 2006 om 15:05 #192656Zuigerveren heb ik nieuw gekocht, de slotspeling op 0,40mm gemaakt dus dat zou goed moeten zijn, en ze zitten ook beide goed om erop..
8 november 2006 om 15:33 #192657hmm heb je eerst rustig gereden met die nieuwe krukas lagers?
8 november 2006 om 16:04 #192658ja, het blok loopt pas sinds gister en ik heb alleen nog maar kleine stukjes in de straat gereden, en dus geen een keer helemaal open getrokken ofzo. Heb hem ook eerst goed warm laten draaien enz..
8 november 2006 om 19:04 #192663De jongen van wie ik deze dr 60cc heb gekocht zegt dat de uitlaat op de cilinder niet is gelast, nou volgensmij is dat toch écht wel het geval! Willen jullie even in mijn album kijken naar de foto’s van de 60dr? En dan even melden wat jullie denken?
De uitlaat poort hoort volgensmij gewoon zo te zijn als op dat plaatje hieronder:
8 november 2006 om 19:07 #192664volgens mij wel aan gelast.. je ziet ook zown kloder derlangs zitte ( alsk dit goed zie! )
8 november 2006 om 19:09 #192665Ja precies, dat bedoel ik.. En daardoor kan m’n uitlaat dus niet ver genoeg meer over dat uitlaatstukje op de cilinder en schiet los als ik ga rijde:|
8 november 2006 om 20:00 #1926660,4 mm speling??? Jezus das wel erg veel. Ik heb van een DR nog nooit een zuigerveer hoeven aanpassen. Nog nooit. (een originele DR veer that is)
Daarbij is het grote onzin om krukaslagers in te rijden, enige dat ingereden moet worden is het contact tussen zuigerveer en cilinderwand, krukaslagers inrijden is echt bullshit.grz Thijs
8 november 2006 om 20:59 #192667bobbie88 :
De jongen van wie ik deze dr 60cc heb gekocht zegt dat de uitlaat op de cilinder niet is gelast, nou volgensmij is dat toch écht wel het geval! Willen jullie even in mijn album kijken naar de foto’s van de 60dr? En dan even melden wat jullie denken?
De uitlaat poort hoort volgensmij gewoon zo te zijn als op dat plaatje hieronder:
die fotos zijn n beetje wasig. Krijg je hem er niet scherper op?
8 november 2006 om 22:45 #192671PoliniCiao :
bobbie88 :
De jongen van wie ik deze dr 60cc heb gekocht zegt dat de uitlaat op de cilinder niet is gelast, nou volgensmij is dat toch écht wel het geval! Willen jullie even in mijn album kijken naar de foto’s van de 60dr? En dan even melden wat jullie denken?
die fotos zijn n beetje wasig. Krijg je hem er niet scherper op?
Nee,
het blok zit nog op me brommer en ik ga die er niet af halen voor een fototje, en op deze manier krijg ik hem niet scherper.. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, kijk maar naar het aantal foto’s;) Maarja je ziet toch wel duidelijk dat er een las op zit? Hij is in ieder geval niet hetzelfde als die orginele uitlaat -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.