:: 60 halen, wat nog te doen?
-
SpeedDemon :
Kijk, ik zeg ook dat ie het moet proberen. Ik heb de panty tussen de 2 helften gedaan van het filter, het gaat niet alleen over meer lucht maar zeker ook over hoe die binnenkomt.
Mijn beste resultaten heb ik gehaald met een ori filter waar de bovenkant (net boven opname) afgezaagt was met een panty erover. 98km/h DR43evo, poulie 60 en een proma cc. Zonder filter net 92km/h. (En een testtrack van 4,5km)
Ik ben de laatste tijd steeds meer aan het denken over een soort air-boxje, ik denk dat de lucht daar gefilterd minder turbulent (lees sneller) de carb in kan.
Maar goed, proberen kan geen kwaad (lees minder)
98km/h?:?, Herr Flick haalt met zijn setup net 99,4km/h, t lijkt me zeer sterk dat jij met je 70cc en proma cc, 98km/h haal hoort:con
Daar zijn wel meer discussies over geweest en zonder filmpje met GPS data erlangs is natuurlijk niet alles zomaar te geloven. Waar het mij over gaat is de 6km/h verschil door een ander filtertje te gebruiken.
LeegTopic starter
@ aa-t : dat had ik al in m’n achterhoofd zitten, maar ik weet niet hoe ver (breedte & hoogte) ik moet vijlen, en hoe ik dit het beste kan doen, ik weet niet of iemand hier een duidelijk voorbeeld van heeft? zou fijn zijn!
MikeBijdrager
aan elke kant eens beginnen met 0,5 t/m 1,0 mm levert al merkbaar verschil op.
Er is een how-to hiervoor, kijk maar eens onder het kopje “How-to” bovenaan de website;)
LeegTopic starter
ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt, het gaat over de uitlaat, niet de inlaat!
& anders ben ik gewoon scheel, over uitlaatpoort kan ik geen howto vinden…:con linkje?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.