Vespa-Ciao.NL
:: 60 cc polini lekt ( SPOED )

Home Forums Techniek Problemen oplossen 60 cc polini lekt ( SPOED )

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

new guy
    Topic starter

Hoi

Ik heb op mijn standaard blok een 60cc polini kit gezet,en heb de originele pakkingen gebruikt.Alleen nu lekt de boel,het zijn die allu pakkingen,wat kan ik hier aan doen.Word er gek van zo’n beetje.Alvast bedankt

Even een update,heb een nieuw origineel pakking setje gekocht,alles weer nieuw.Nu lekt hij nog een klein beetje,met name bij de uitlaat.Ik heb alles zeer stevig aan gedraait,als de boel een beetje gereden heeft,kan het lekken dan van zelf stoppen,dmv kool aanslag ofzo

Update 19-09-09

Kan het komen door dat ik een originele uitlaat op mijn 60cc polini heb,dat hij bij de uitlaat flens begint te lekken

ArvidW
      Donateur

0.5mm pakkingpapier kopen bij de autohandel en er zelf een voetpakking maken

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Dylan
        Donateur

je kan ook 2 pakkingen op elkaar doen, helpt meestal wel met alu pakkingen 🙂 ( had ik ook last van )

new guy
          Topic starter

ligt dus wel aan die pakkingen,wat is beter allu pakking of pakkingspapier

Javad
            Donateur

Alu pakking dichten bij mij ook niet altijd goed af, misschien moet je de boel daarmee gewoon heeel erg strak aandraaien dat het dan wel goed werkt.
              Ik haal hier bij een garage in bedum soms wat pakkingpapier, is wel 0,8mm maar ik krijg het gratis mee dus dat is wel handig.
              Dan doe ik altijd vloeibare pakking dan papieren pakking en dan weer vloeibare pakking, dat dicht heel goed af, nooit last van lekkage.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

new guy
              Topic starter

moet ik ook eens proberen,en dat gebruik je voor de voetpakking

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.