Vespa-Ciao.NL
:: 60 cc polini/citta die maar niet harder wilt dan 50 km

Home Forums Techniek Opvoeren 60 cc polini/citta die maar niet harder wilt dan 50 km

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

freddy
    Topic starter

kan op een 60cc polini ook een 50 cc kop of is het beter ook een 60cc kop er op te zetten en wie heeft er een te koop?

heb ook een sitta met speed carter met malossi 70cc cilinder en kop zit een 13.13 cabrateur op met
      een 70 sproeier ook een luchtfilter van malossie verder nog een race kruk as en een uitlaat van polini sp
      er zit ook nog een brommer klok achter in het wiel
      trekt als een beest zelfs met een kleine poelie er op maar komt niet boven de 50 km ik merk wel dat ie echt wil als ik een berg af rij maar valt alweer snel terug naar 50 km heb de sproeier testen al gedaan ook de puntjes staan goed heb zelfs poliniveertjes in de koppeling zitten maar het wilt maar niet helpen denk dat een orgineel carter met die 70 cc nog het beste is als ik geen tip meer zou krijgen en het zou zonden dan zijn van al dat gepimp wie kan me helpen wordt er gek van gr freddy

hansieb
      Moderator

Volgens mij heb je juist een SNOR naaf in je achterwiel als ik het verhaaltje zo lees.

Tel eens hoevaak je pully rondgaat als het wiel 1 x rond is gegaan.

Snornaaf = pully ong 11-13 rondjes = x 1 wiel rond
        Bromnaaf = pully ong 7-8 rondjes = x 1 wiel rond

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.