Vespa-Ciao.NL
:: 50cc tunen

Home Forums Techniek Opvoeren 50cc tunen

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Franz
    Bijdrager

maar je gaat het beter voelen als met een 70cc gaat rijden op je standaard carter.

Vespaflappie
      Bijdrager

70 op standaart carter si neit zo super hoor…. Je zult voor prestaties toch echt de spoelers moete doortrekken en inlaatje veilen…Je kan wel ene 60 dr erop flikkeren..Rijd wel heel goed op ori carter…50cc blijft gewoon trekkracht missen, hoe dan ook…

Martijn
        Topic starter

ja, maar jij loopt ook niet bepaald hard met je 60cc… 60km/h?
          maarja dat komt cker door die poelie

Franz
          Bijdrager

hij trekt jou er zeker uit.

je kunt het snelste blok terwereld hebben maar als je een grote poeli van achter hebt dan ga je nog niet vooruit.
            je hebt dan wel een snelle sprinter maar de top niet.

heeft allemaal te maken met de afstelling van u poeli enzo.

Vespaflappie
            Bijdrager

Komt idd puur door de poulie; met 80 poulie looptie een 75 ofzo…maar ik rijd op een snor en ach wat trekkr8 is altijd wel meegenomen:)

Tumke
              Bijdrager

Ik heb bij mijn blok de stootrand bovenin de cilinder met waterproof schuurpapier weggeschuurt, en het scheelt zeker wel!

[offtopic]Welke sproeier is het beste eigelijk voor mijn setup[/offtopic]

Franz
                Bijdrager

tussen de 56 en 62 is altijd goed denk ik.
                  moet je zelf eens testen.

Vespaflappie
                  Bijdrager

Tumke :
                    Ik heb bij mijn blok de stootrand bovenin de cilinder met waterproof schuurpapier weggeschuurt, en het scheelt zeker wel!

[offtopic]Welke sproeier is het beste eigelijk voor mijn setup[/offtopic]

Waar kom jij nou mee?:S Hmm we hebben het over tune; wegveile van stootrand is niet egt tunen… maar helpt het volgens jou echt?Kan er niet echt inkomen aangezien de zuiger daar toch niet langs komt…

Ciaofrank
                    Bijdrager

Vespaflappie :
                      [Waar kom jij nou mee?:S Hmm we hebben het over tune; wegveile van stootrand is niet egt tunen… maar helpt het volgens jou echt?Kan er niet echt inkomen aangezien de zuiger daar toch niet langs komt…

stootrand wegschuren zal ie wel beter mee rijden, als je een ouwe verkoolde cilinder hebt, maarja dan rijdt ie idd nog niet harder….

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.