70 op standaart carter si neit zo super hoor…. Je zult voor prestaties toch echt de spoelers moete doortrekken en inlaatje veilen…Je kan wel ene 60 dr erop flikkeren..Rijd wel heel goed op ori carter…50cc blijft gewoon trekkracht missen, hoe dan ook…
je kunt het snelste blok terwereld hebben maar als je een grote poeli van achter hebt dan ga je nog niet vooruit.
je hebt dan wel een snelle sprinter maar de top niet.
heeft allemaal te maken met de afstelling van u poeli enzo.
Tumke :
Ik heb bij mijn blok de stootrand bovenin de cilinder met waterproof schuurpapier weggeschuurt, en het scheelt zeker wel!
[offtopic]Welke sproeier is het beste eigelijk voor mijn setup[/offtopic]
Waar kom jij nou mee?:S Hmm we hebben het over tune; wegveile van stootrand is niet egt tunen… maar helpt het volgens jou echt?Kan er niet echt inkomen aangezien de zuiger daar toch niet langs komt…
Vespaflappie :
[Waar kom jij nou mee?:S Hmm we hebben het over tune; wegveile van stootrand is niet egt tunen… maar helpt het volgens jou echt?Kan er niet echt inkomen aangezien de zuiger daar toch niet langs komt…
stootrand wegschuren zal ie wel beter mee rijden, als je een ouwe verkoolde cilinder hebt, maarja dan rijdt ie idd nog niet harder….
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.