Vespa-Ciao.NL
:: 50cc Toer Hindelopen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 50cc Toer Hindelopen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Plus pina is van alu dus dat valt ook vet op:D
      Maar zonder gekheid het was idd wel de bedoeling een echt 50cc original toertje te houden.
      Ik wil opzich nog water bij de wijn doen om 50snel ook vrij te stellen, maar persoonlijk lijkt mij een echt original 50cc toertje wel het leukst:thumb
      En er is voor iedereen nog tijd zat om z,on blokje op te bouwen lijkt mij;)

Florian
      Moderator

Helaas heb ik geen 50cc original:D
        En om nou een cilinder van 10 euro te kopen voor een tourtje vind ik eigenlijk wat te gek:no

Nee een leuke 60 heb ik ook wel gehaald met een 50cc Original:D
        Genoeg gespammend voor vandaag:D

EDIT: Haha nee zonder gekheid, ik ga gewoon opzoek naar zo’n 50Malossi i.c.m. een RV:thumb

EDIT: Ik bedenk mij net dat ik ook een 38,2mm Torriani heb die is ook van alu dus wat wil je doen dan:D

speedbuxy
        Topic starter

Citta_Florian :
          En om nou een cilinder van 10 euro te kopen voor een tourtje vind ik eigenlijk wat te gek:no

Die 10 euro bespaar je wel uit aan peut tov de 42mm pinasco:haha
          En je mag het blokje na de toer ook gewoon houden:lol dus dan kan je die evt ook gewoon weer verkopen:thumb

bram0vitz
          Bijdrager

Is er al een datum bekendt?

want waarschijnlijk moet ik ff plannen dan.
            aangezien ik bij arnhem in de buurt woon :/
            toevallig iemand waar ik mee kan rijden daarheen ? :p

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

El Citta
            Donateur

speedbuxy :
              Qua datum wil ik het nog niet vast leggen, maar het word sowieso ergens in de zomer wanneer de bomen weer mooi groen zijn

Je zal dus nog even moeten wachten met plannen 😉

bram0vitz
              Bijdrager

prima, alle tijd!

want mooi weer is wel zo mooi er bij!

beetje prutsen hier en daar
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vincent
                Donateur

Zet mij er maar bij op de lijst. Tegen de tijd dat de datum bekend wordt laat ik wel weten of ik echt mee kan(of niet)

VespaAvanti
                  Donateur

Ik snap je punt Jelle, alleen die Citta zit al jaren zo in elkaar en loopt gewoon lekker (zonde om dat blokje los te gooien voor een standaard 50), en om nou een SuperBravo met helm te gaan rijden met 45 km/h vind ik ook weer wat te ver gaan:con
                    Tenminste…
                    Mischien wel een leuke gelegenheid om de Rood/Witte met bolle tank eens van stal te halen, die is nog 100% orgineel.
                    En dan gewoon geen helm op zetten, neem ik dat risico lekker…
                    Ik ga het even overwegen…

Anoniem

Dan klap je er toch even een snorkenteken op 😀

speedbuxy
                      Topic starter

@bram0vitz
                        De vaste datum word 2maanden van te voren wel aangekondigd:thumb

@vincent
                        Nice zal je erbij zetten en hoop dat het tegen die tijd dan schikt:thumb

@avanti
                        Je kan idd gewoon een snor kenteken monteren kans dat je dan aangehouden word is klein(zag je met mijn rode toer buffel wel)
                        Maar als er echt meerdere stemmen op gaan om 50snel ook toe te laten ben ik niet de spelbreker.
                        Maar persoonlijk lijkt mij orgineel 50 wel leuker:thumb omdat 50snel toch qua prestaties alweer best uit 1 lopen.
                        (50 eurocilindro wil bv wel 70+)

VespaAvanti
                        Donateur

Gewoon alleen 50 gietijzercilinders toelaten, daar voorkom je dat probleem weer mee:D
                          60cc van Florian zou ik verbieden:no
                          Anders mooi een dikke kar er achter voor onze tassen en benzinekannetjes, rijdt toch wat relaxter en voor hem wat langzamer:D

speedbuxy
                          Topic starter

VespaAvanti :
                            Gewoon alleen 50 gietijzercilinders toelaten, daar voorkom je dat probleem weer mee:D
                            60cc van Florian zou ik verbieden:no
                            Anders mooi een dikke kar er achter voor onze tassen en benzinekannetjes, rijdt toch wat relaxter en voor hem wat langzamer:D

Dat giet is idd misshien niet eens zo gek idee:thumb de snelle 50cctje vallen daardoor idd wel af.
                            Maargoed eerst maar zien hoe het tzt uitpakt en wat dan de voorkeur geniet bij de meeste rijders.
                            Maar als florian die eisen niet erg vind dan mag hij sowieso wel 42mm pinasco rijden:D

Batty
                            Donateur

ik ben dr bij

speedbuxy
                              Topic starter

Batty :
                                ik ben dr bij

Nice:thumb

Martino
                                Moderator

Count me in. En tegen alle personen(Florian:D). Misschien schiet je het idee wat voorbij door weer met een sneller blokje te willen gaan rijden. Wat is er nou niet leuker dan met z’n alleen te toeren en elkaar niet kwijt te raken of te moeten wachten. En dit op gepaste snelheid zodat we ook nog kunnen zien wat er om ons heen gebeurt.

Ergens moet een grens getrokken worden. Dus wanneer dat is bij alleen gietijzer cilinders met een 38,4mm maximaal boring dan gaan we daar voor. Mocht dit tientje voor jou een probleem zijn. Heb ik anders ook wel een blokje voor je die dag zodat je mee kunt toeren.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.