:: 50cc “snel” welkeen kiezen?
-
EdjuhBijdrager
Ja maar een bromnaafje kost je als het goed is veel minder en die vind je vast wel ergens in de buurt.
ritze :
todat jullie n keer op de roller moeten dan zijn jullie toch echt genaaid
je kan ook een belgen koppeling pakken en dan poelie 80/70 dan heb je bijna de zelfde vertanding als een bromklok
haha nee.. ik heb belgenkoppeling, en snor/brom klok is berg verschil
met belgenkoppeling tipte ik aan 45 op snorklok, nog steeds overtoeren, MET dwergenpoulie
ritzeBijdrager
tjah en bij 45 ben je em kwijt geloof me ik kan het weten hahah 😛
angelTopic starter
tjah =p ik rij op mijn schoolciao afhankelijk van de weeromstandigheden max 40 autoteller, anders iets van 38 autoteller. Dus op de rollen word dat 40 (die schijtdingen kloppen nooit :no Mijn scooter reed er 90 dat is even erg of erger dus boeiend 😕
gewoon dan maar eens aan het denken:
* simonini koppeling
* “dwergen” poulie (70)
heb ik dan nog genoeg trekkracht? ik trek hem er nu makkelijk door zijn minpuntje in het begin met de sito + die ik heb. En hoeveel zou mijn top stijgen? Ik las ergens 10-15 km/u met dwergenpoulie en NIET optrekken dat vind ik maar niks =p toch iemand die me kan vertellen of dit echt zo is (met 70 poulie rijden las ik altijd: MEESTEPPEN maar dat moet ik allesbehalve, trekt lekker dus ja.
door snorklok nog oké trekkracht.. hoe vaak nog xD
45 max, 50 haalt ge echt ni
angelTopic starter
haha haal ik het niet? Mijn vorige ciao reed 50 autoteller? 50 haalde niet zegde :lol sorry ze. kijk eens naar de setup van mij nu? Ik haal nu al 40. Misschien ben ik hardleers maar ik heb het verdorie zelf gereden!
ik rijd ook 50 dr alleen geveilde inlaat rijd met poulie 90 gianely citty power en haal 58,en denk nog wel iets harder te kunnen met andere afstelling en zeker andere poulie
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.